شناسه خبر:33253
1399/9/18 11:06:25

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تیم پاس به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم و در نهایت صعود به لیگ دسته اول بسته شده است.

امیر عظیمی با اشاره به وضعیت تیم پاس در لیگ دسته دوم، اظهار کرد: پاس یک تیم ریشه‌دار و قدیمی در فوتبال کشور است و قطعاً جایگاه این تیم در لیگ دسته دوم نیست.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا در فصل جاری فوتبال کشور بتوانیم جشن صعود به لیگ دسته اول را برگزار کنیم ادامه داد: هدف ما صعود به لیگ یک است و از کادر فنی تیم خواسته‌ایم تا بهترین‌ها را جذب کند و تاکنون نیز تمامی نیازهای ضروری تیم را برآورده کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان بیان کرد: هیچ حریف آسانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور وجود ندارد و تمام تلاش ما حضوری پرقدرت در این مسابقات است و با لطف خدا با صعود به کار خود خاتمه خواهیم داد.

وی با اشاره به برپایی اردوی تمرینی در شهر تهران گفت: این اردوها براساس خواسته کادرفنی بود و چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم زیرا تیمی که می‌خواهد حضوری موفق در مسابقات داشته باشد باید در چند بازی تدارکاتی قبل از فصل محک بخورد تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

عظیمی با بیان اینکه لباس تیم نیز به طور کامل تامین شده و ظرف روزهای آتی تحویل می‌شود گفت: تاکنون هر آنچه که برای یک تیم مدعی هزینه می‌شود، برای تیم هزینه کرده‌ایم و امیدواریم مسئولان با حمایت‌های لازم بستر موفقیت تیم در فصل جاری را مهیا سازند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز مقابل اسپاد تهران قرار گرفتیم و بازی قابل قبولی را از تیم پاس شاهد بودیم، قطعا این تیم با هماهنگی بیشتر می‌تواند به نتایج بسیار خوبی در لیگ 2 دست یابد، حمایت از تیم اساس موفقیت است و همه باید کمک کنند.

شناسه خبر 33253