شناسه خبر:33303
1399/9/19 10:26:01

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان بیست‌وپنجمین جایزه ادبی استان خبر داد و گفت: شعرا و نویسندگان استان می‌توانند با ارسال بهترین آثار خود در این رویداد ادبی شرکت کنند.

احمدرضا احسانی روز سه‌شنبه اظهار کرد: بیست‎وپنجمین جایزه ادبی استان همدان با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادهای علاقه‎مندان، ایجاد تحرک و پویایی در حوزه شعر و داستان و ایجاد فضای سازنده جهت تبادل آرا و افکار اهالی قلم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جایزه ادبی استان در سه بخش شعر، داستان کوتاه و کتاب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رویداد در دو بخش آزاد و ویژه با موضوعات جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی پیش‎بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این رویداد با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و خانه شعر و ادب استان همدان، بهمن‎ماه 99 در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

احسانی با تأکید بر اینکه شرکت در جایزه ادبی استان برای تمامی علاقه‌مندان در گروه‌های سنی مختلف آزاد است، افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر با سه اثر و نویسندگان حداکثر با دو اثر در جشنواره شرکت کنند.

به گفته وی آخرین مهلت ارسال آثار 25 دی‎ماه 99 است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان آثار خود را ارائه دهند و یا به‎صورت پستی به شهرستان بهار مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله بهاری ارسال کنند.

احسانی یادآوری کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir از جزئیات این فراخوان مطلع شده و با تکمیل فرم مشخصات فردی، در بیست‎وپنجمین جایزه ادبی استان همدان شرکت کنند.

 

شناسه خبر 33303