شناسه خبر:33441
1399/9/22 10:12:00

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: یک انبار احتکار کالای لوازم خانگی در خرآباد کشف و توقیف شد.

بختیار رازانی افزود: این انبار احتکاری با گشت مشترک بازرسی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و سازمان اطلاعات سپاه لرستان کشف شده است.

وی تصریح کرد: 34 دستگاه یخچال فریزر و 12 دستگاه ماشین لباس‌شویی احتکاری به ارزش پنج میلیارد ریال از این انبار کشف و مالک آن برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرپرست سازمان صمت استان لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، امتناع از درج قیمت، ارائه ندادن فاکتور و احتکار کالا گزارش آن را به شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان اطلاع دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز اوایل آذر از کشف 34 انبار احتکار کالا به ارزش بیش از 28 میلیارد تومان با همکاری تعزیرات حکومتی استان خبر داده بود.

به گفته سردار مرتضی کشکولی این انبارها پس از راه‌اندازی طرح قرارگاه 17 ربیع برای مقابله با گرانی و احتکار کالا توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) کشف شد، همچنین برای مقابله بهتر با هرگونه تخلف، بسیجیان استان جهت مبارزه با گران‌فروشی به سازمان صمت معرفی شده‌اند و با همکاری بازرسان بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند.

بیش از 51 هزار واحد صنفی در لرستان فعال و سهم خرم آباد از این تعداد 17 هزار واحد است.

شناسه خبر 33441