شناسه خبر:33748
1399/9/26 11:40:06

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: نواقص ورزشگاه تختی خرم‌آباد اصلاح شده است و تیم فوتبال خیبر چهارشنبه هفته جاری در این ورزشگاه میزبان بندرانزلی خواهد بود.

حشمت امان الهی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: پس از خرید امتیاز توسط سرمایه‌گذار و صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، کار تجهیز و رفع نقایص ورزشگاه تختی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جداسازی رختکن تیم مهمان، اتاق کنفرانس خبرنگاران و ترمیم چمن اجرایی شده است و انتظار می‌رود خیبر پس از 2 بار میزبانی حریفان در تهران، چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم بندر انزلی برود.

وی با بیان اینکه تاکنون 90 درصد رختکن تیم مهمان آماده شده است ادامه داد: تجهیزات فنی صفحه نمایش (اسکوربورد ) نیز انجام شده است و راه اندازی می‌شود.

بنابر اعلام ورزش و جوانان لرستان، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی پس از اینکه هفته‌های ابتدایی در تهران میزبان حریفان خود بود از روز چهارشنبه 26 آذرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف حریفان خود می‌رود.

خیبر خرم‌آباد از چهاربازی ابتدای فصل، یک برد، 2 باخت، یک تساوی، پنج گل زده و چهار گل خورده دارد و با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول 18 تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

شناسه خبر 33748