شناسه خبر:33808
1399/9/27 10:50:25

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: از ابتدای اجرای طرح سلیمانی تاکنون در قالب 12 پایگاه دو هزار و 352 مشاوره و خدمت به مردم ارائه شده که تست 52 نفر از افراد مشکوک به کرونا مثبت بوده است.

حسن عسگری در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند اجرای طرح شهید حاج‌قاسم سلیمانی که به همت سازمان بسیج رسانه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با همکاری سپاه، هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از اول آذرماه امسال شروع شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته هرکدام از این سه دستگاه و نهاد رسالت مشخصی در اجرای این طرح به‌عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: در شهرستان سنندج 12 پایگاه مقاومت بسیج به‌عنوان پایگاه ثابت برای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: در این پایگاه‌ها پزشک، پرستار و تیم‌های مراقبتی و حمایتی بسیج و تیم‌های نظارتی هلال‌احمر حضور دارند و اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: 80 تیم رصد و شناسایی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان سنندج اقدامات لازم را برای شناسایی افراد مبتلا به این ویروس انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: این تیم‌های رصد با شناسایی افراد مشکوک به کرونا آن‌ها را به پایگاه‌های ثابت که تیم‌های تخصصی در آن حضور دارند، ارجاع می‌دهند.

وی با بیان آنکه در طول 25 روز اجرای این طرح در سنندج به دو هزار و 356 نفر مشاوره تلفنی و خدمات ارائه شده است، افزود: بعد از بررسی و مشاوره توسط مراقبین سلامت، تیم‌ها به درب منازل 157 نفر از این تعداد اعزام شده است.

شناسه خبر 33808