شناسه خبر:34086
1399/10/2 12:01:50

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت اسکواش استان همدان، گفت: هیئت اسکواش استان همدان درارزیابی فدراسیون اسکواش رتبه دوم کشور را کسب کرد

اسدالله ربانی مهر با اعلام این خبر، گفت: بر اساس ارزیابی فدراسیون اسکواش، هیئت اسکواش استان تهران با 800، هیئت اسکواش استان همدان با 790و هیئت اسکواش استان کرمان با 750امتیاز بعنوان 3 استان برتر کشور در این رشته ورزشی معرفی شدند.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: در سال 99 با یک برنامه ریزی بلندمدت و کوتاه مدت سعی کردیم همه ظرفیت‌ها را در جهت توسعه اسکواش استان همدان به کار بگیریم و اقدامات خوبی در چند ماه اخیر انجام شده است.

وی گفت: برگزاری مجمع عمومی سالیانه، حضور فعال بازیکنان در مسابقات اسکواش، برگزاری جشنواره اسکواش در خانه، کلنگ‌زنی کورت اسکواش، تفاهمنامه با بخش خصوصی و ارتباط و تعامل با رسانه‌ها در کنار برنامه‌های فرهنگی از مهمترین اقدامات هیئت اسکواش استان همدان در سالجاری بوده است.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: از چهار بازیکن شرکت کننده استان همدان در مسابقات مجازی اسکواش کشور 3 نفر به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

ربانی مهر گفت: محمد مهدی دواتگر، صالح نصرتی و فاطمه رسولی از هیئت اسکواش استان همدان به مرحله بعدی مسابقات اسکواش مجازی کشور راه یافتند.

وی در ادامه افزود: استعدادیابی و آموزش در کنار تقویت و توسعه زیرساخت‌ها دو برنامه اصلی هیئت اسکواش استان همدان در جهت توسعه این رشته است و هم اکنون استقبال خوبی از سوی نوجوانان و جوانان جهت حضور در دوره‌های آموزشی را شاهد هستیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: در ماه‌های آینده خبرهای بهتری از توسعه اسکواش در استان همدان خواهیم داشت.

شناسه خبر 34086