شناسه خبر:34292
1399/10/6 11:44:45

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: به‌منظور کمک به مدیریت شهری با متصرفین معابر قاطعانه برخورد می‌شود.

شهرام ملکی ظهر روز پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای ترافیک استان کردستان که در محل سالن جلسات دفتر معاونت هماهنگی امور امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور کمک به مدیریت شهری با متصرفین معابر قاطعانه برخورد می‌شود.

وی افزود: براساس تقاضا و موضوعات کمیته فنی شورای ترافیک استان مباحث مدیریت شهری و سامان‌دهی وضعیت ترافیک و تردد داخل و حریم شهری استان در دستور کار قرار گرفته است.

    سرمایه‌گذاری‌های حوزه گردشگری اولویت مصوبات شورای ترافیک است

این مقام مسئول گفت: همچنین حمایت از سرمایه‌گذاری‌های حوزه گردشگری و خدمات رفاهی در سطح استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از رونق تولید نیز در اولویت مصوبات شورای ترافیک استان است.

ملکی خاطرنشان کرد: در حوزه عمران شهری نیز پروژه سامان‌دهی و جانمایی تقاطع ورودی شهر کامیاران و دسترسی به شهرک ژوان این شهر مطرح و به تصویب شورای ترافیک استان رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اذعان کرد: طرح جامع سامان‌دهی مشاغل و ایجاد بازارچه‌های موقت به‌منظور عرضه و فروش مستقیم محصولات کشاورزی و باغی با قیمت مناسب و کف بازار در این مراکز توسط شهرداری سنندج در دستور کار قرار گرفت.

وی تأکید کرد: در این طرح هفت محله در سطح شهر سنندج جانمایی شده و در آینده نزدیک با سامان‌دهی این مراکز توسط شهرداری به شهروندان خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

شناسه خبر 34292