شناسه خبر:34439
1399/10/8 12:54:54

سپهرغرب، گروه ورزشی: مختار صیدی برای مدت چهارسال دیگر از اعضای مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کبدی کرمانشاه رای اعتماد گرفت و در این سمت ابقا شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کبدی استان کرمانشاه، امروز(هفتم دی) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزار و مختار صیدی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس هیئت استان ابقاء شد.

در این مجمع مختار صیدی و علی یاری دو کاندیدای احراز پست ریاست هیئت کبدی کرمانشاه بودند که پس از رای گیری از اعضای مجمع، مختار صیدی با کسب 15 رای موافق از مجموع 16 رای ماخوذه –یک رای سفید- برای مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیئت باقی ماند.

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه در این نشست به تشریح عملکرد چهارساله‌اش در هیئت کبدی استان پرداخت و بااشاره به رشد و ارتقاء جایگاه این رشته طی چندسال گذشته، اعلام کرد: با مجموع برنامه ریزی‌هایی که طی این مدت داشتیم، توانستیم علاوه بر ارتقاء جایگاه کبدی کرمانشاه در کشور، وضعیت مطلوبی هم در استان داشته باشیم.

مختار صیدی از افزایش 70 درصدی دعوت از کبدی‌کاران کرمانشاهی به اردوهای تیم ملی طی این مدت خبرداد و گفت: تا سال گذشته و پیش از شیوع کرونا، اردوها و مسابقات ملی به‌صورت منظم برگزار می‌شد و در هر دو بخش بانوان و آقایان در تیم‌های ملی کبدی نمایندگانی از کرمانشاه داشتیم و امسال هم با شروع اردوهای کبدی ساحلی 6 کبدی‌کار کرمانشاهی به این اردوها دعوت شدند.

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه در ادامه به بیان شاخص‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای چهارسال آینده کبدی کرمانشاه پرداخت و گفت: می‌خواهیم با کمک جامعه کبدی استان، این رشته را به روستاهایمان بکشانیم.

وی تأکید کرد: قطعا می‌توانیم با تروبج و توسعه کبدی در روستاهای استان استعدادهای بسیار خوبی را در سطح این مناطق کشف کنیم و این پتانسیل‌ها را برای رشد هرچه بیشتر کبدی کرمانشاه در اختیار بگیریم.

صیدی در ادامه از برنامه‌ریزی برای فعال کردن کبدی در شهرستان‌های مختلف استان خبرداد و افزود: در نظر داریم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای شهرستان‌های استان بتوانیم کبدی را در آن‌ها هم فعال کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در تلاشیم برای توسعه کبدی از ظرفیت مدارس استان استفاده کنیم و قهرمانان ملی پوش کبدی کرمانشاه برای ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان در سطح مدارس حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت کبدی استان تصریح کرد: با راه‌اندازی کمیته پژوهش نیز برای بروزرسانی دانش مربیان استان استفاده خواهیم کرد.

شناسه خبر 34439