شناسه خبر:34587
1399/10/11 10:03:00
توسعه ADSL در تویسرکان از توابع استان همدان؛

اینترنت خانگی کالای لوکس نیست نیاز زندگی است

سپهرغرب، گروه خبر: زمانی اینترنت به‌عنوان یک کالای لوکس مطرح بود، اما در سالیان اخیر و به‌ویژه پس از شیوع کرونا، اهمیت این پدیده به‎شدت احساس شد؛ اینترنت خانگی دیگر کالای لوکس نیست، بلکه نیاز زندگی امروز است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان، پس از بازدید مدیران ستادی مخابرات منطقه همدان از مجموعه مخابرات شهرستان تویسرکان، مباحث بسیاری مطرح شدکه از مهم‌ترین آن‌ها بحث اینترنت و تبدیل آن به یکی از نیازهای زندگی امروزی بود.

در جلسه‌ای که در محل مخابرات تویسرکان تشکیل شد، بر امر ADSL و توسعه آن در این شهرستان و بر رفع موانع موجود در راه این توسعه تأکید فراوان شد.

در این جلسه نوری، مسئول دفتر مدیر مخابرات منطقه همدان ضمن اشاره به تحولاتی که در زندگی بشر امروز به‎وجود آمده است، گفت: زمانی اینترنت به‌عنوان یک کالای لوکس مطرح بود، اما در سالیان اخیر و به‌ویژه پس از شیوع کرونا، اهمیت این پدیده به‌شدت احساس شد.

به همین منظور راهبرد مخابرات منطقه همدان بسط و توسعه روزافزون تمامی زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای ارائه هرچه بهتر ازنظر کمی و کیفی اینترنت است.

با همین رویکرد ADSL در شهرستان تویسرکان نیز با رفع موانع و به‌کار گیری تجهیزات جدید توسعه یافته و در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

شناسه خبر 34587