شناسه خبر:34813
1399/10/16 09:45:32

سپهرغرب، گروه خبر: معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تأکید امام‌جمعه همدان بر حل سریع مشکلات کوی فردوس است.

مسلم مخفی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در منطقه کوی فردوس همدان، اظهار کرد: 27 شهریورماه 99 امام‌جمعه همدان پیرو مراجعات مکرر جمعی از اهالی کوی فردوس و اعتراض نسبت به ارائه خدمات مناسب در این منطقه، که جزء پروژه‌های مسکن مهر است، ضمن حضور در منطقه و گفت‌وگو با اهالی، از نزدیک در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به آنکه در این منطقه طراحی و مهندسی معابر و خیابان‌ها مشکل‌ساز بوده و ساکنین با مشکلاتی ازجمله نبود وسایل ایاب و ذهاب، مراکز خرید، عدم روشنایی معابر و عدم وجود پارک مواجه هستند، نماینده ولی فقیه در استان همراه با مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار اقدام به بازدید از محل کردند.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پس از بازدید میدانی مقرر شد در جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه مشکلات بیان و حل شود، گفت: در جلسه‌ای که عصر همان روز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، مصوب شد اقدامات لازم در مسیر حل مشکلات با فوریت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شخص نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد اقامه نماز در بحث ساخت مسجد این منطقه ورود کرده بودند، مطرح کرد: با وجود درخواست از مسئولان بازهم متأسفانه شاهد اقدام محسوسی در این منطقه نبودیم.

مخفی با بیان آنکه یکی از شهروندان منطقه در نماز جمعه این هفته اعتراض خود را در محل برگزاری نماز جمعه بیان کرد، گفت: نماینده ولی فقیه در استان در واکنش به صحبت‌های این فرد، اعتراض ایشان را منطقی دانست و در همان خطبه به مسئولان استان تذکر داد که به تعهدات خود عمل کنند و موجبات نارضایتی مردم را فراهم نیاورند.

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در نخستین روز کاری پس از نماز جمعه، یعنی تاریخ 13 دی‌ماه نامه‌ای از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان خطاب به استاندار و نمایندگان مردم در مجلس تنظیم و از ایشان خواسته شد تا پیگیر حل مشکلات باشند.

وی با بیان اینکه بنا بر اطلاع امروز یکشنبه 14 دی‌ماه فرماندار و شهردار همدان و جمعی از مسئولان ذی‌ربط در این منطقه حضور پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: امیدوار هستیم هرچه زودتر اقدام جدی برای حل مشکلات موجود از طرف مسئولان صورت گیرد.

مخفی ادامه داد: بدیهی است دفتر نماینده ولی فقیه در استان وظیفه خود می‌داند تا حل کامل مشکل در کنار مردم منطقه کوی فردوس باشد و از توان خود برای آسایش و آرامش شهروندان عزیز این منطقه استفاده کند.

 

شناسه خبر 34813