شناسه خبر:35247
1399/10/23 10:49:15

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تلاش بنیاد زدون غبار محرومیت از مناطق کم‌برخوردار و محروم است و برای خدمت به مردم کردستان تلاش خواهیم کرد.

پرویز فتاح در بازدید از دو طرح آبادانی در روستای بوریدر شهرستان سروآباد، از استقبال گرم مردم روستا قدردانی و اظهار کرد: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و من هربار با وضو به این استان وارد می‌شوم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: تلاش بنیاد برداشتن غبار محرومیت از سیمای مناطق کم‌برخوردار و محروم است و برای آبادانی کردستان نقش ایفا خواهیم کرد.

وی ضمن افتتاح چمن مصنوعی ورزشی و دیوار حائل جاده به طول یک‌هزار و 600 متر، وعده طرح مطالعه سپتیک و هدایت فاضلاب و همچنین سنگ‌فرش معابر روستا را به مردم روستا با همکاری بخشداری داد.

برای احداث دیوار حائل این روستا 900 میلیون تومان هزینه شده و به‌مرور 400 میلیون تومان دیگر در آن هزینه خواهد شد، همچنین برای پروژه زمین چمن مصنوعی این روستا 200 میلیون تومان با مشارکت بخشداری و ورزش و جوانان سروآباد هزینه شده است.

بنیاد مستضعفان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 550 میلیارد ریال برای 85 پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان سروآباد هزینه کرده است.

 

شناسه خبر 35247