شناسه خبر:35256
1399/10/23 11:03:31
رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز خبر داد

شرکت ملی‌پوش پینگ‌پنگ همدانی در مسابقات انتخابی المپیک

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران از حضور یک دختر همدانی در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه خبر داد.

نادر شاملو اظهار کرد: «شیما صفایی» نوجوان 16 ساله همدانی به همراه «ندا شهسواری، نوشاد و نیما عالمیان» در این مسابقات حضور خواهد داشت و اگر بتواند سهمیه المپیک را کسب کند، جوان‌ترین بازیکن پینگ پنگ ایران در تاریخ مسابقات المپیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از 23 تا 25 اسفندماه امسال در کشور قطر برگزار خواهد شد و یک نفر در قسمت آقایان و یک نفر در قسمت خانم‌ها مجوز حضور در المپیک 2021 توکیو را دریافت می‌کند.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز ایران مطرح کرد: شرکت‌کنندگان این مسابقه از کشورهای ایران، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان هستند.

وی با بیان اینکه مسابقه همیشه یک چالش و رقابت است، خاطرنشان کرد: ورزش ما رکوردی نیست و هر لحظه ممکن است توپ به قسمتی از میز یا تور برخورد کند و سرنوشت بازی را تغییر دهد.

شاملو در پایان بیان کرد: در دوره قبل هر دو سهمیه این رقابت‌ها را کسب کردیم، امسال هم وضعیت مناسبی داریم و امید زیادی به خانم‌ها و برادران عالمیان که در لیگ فرانسه بازی می‌کنند، داریم.

شناسه خبر 35256