شناسه خبر:35372
1399/10/25 14:21:07

پیرو انعکاس خبری در تاریخ 22 دی‌ماه با تیتر «درجا زدن پروژه 6 ساله پارکینگ آقاجانی‌بیگ برای رسیدن به بازار سینا» در روزنامه سپهرغرب، مدیر منطقه دو شهرداری همدان براساس حق قانونی خود به دنبال انعکاس جوابیه در واکنش به این خبر بود؛ بنابراین متن جوابیه به شرح زیر بنا به رعایت انصاف از سوی این رسانه منتشر می‌شود:

«مدیر مسئول محترم روزنامه ‌سپهرغرب

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند در روزنامه سپهرغرب تحت مدیریت جنابعالی در رابطه ‌با پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ در تاریخ 22/10/99 عکس و مطالبی منتشر شده است که خلاف واقع بوده؛ بنابراین مقتضی است دستور فرمایید براساس قانون مطبوعات و به استناد ماده بیست‌وسوم فصل ششم، توضیحات تکذیبیه شهرداری منطقه دو در همان ستون و صفحه و با همان حروف منتشر شود.

      شتاب بی‌مثال پارکینگ آقاجانی‌بیگ

جوابیه ‌شهرداری منطقه دو همدان به ادعای روزنامه سپهرغرب

روز دوشنبه‌ 22 دی‌ماه 1399 روزنامه ‌سپهرغرب با انتشار تصویری مربوط به دو سال قبل، مدعی درجا زدن پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ شد.

شهرداری منطقه دو افتخار می‌کند که نه‌تنها هیچ پروژه‌ای در این دوره درجا نمی‌زند، بلکه ‌پروژه‌های خُرد و کلان یکی پس از دیگری شکوفایی را برای شهروندان منطقه رقم می‌زنند.

پروژه پارکینگ طبقاتی ‌آقاجانی‌بیگ در اوج فشار اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه جهان استکبار، توانسته در منطقه مهم و پُرترافیک شهر قد علم کند و یکی از نمادهای رونق تولید باشد.

این اقدام مهم به موازات هزاران پروژه دیگر از قبیل پیاده‌روسازی، معبرگشایی، احداث مسیرهای سلامت، احداث زمین‌های چمن مصنوعی، احداث پارک اکباتان، هدایت آب‌های سطحی تقاطع رسالت، جداره‌سازی‌ها، تسطیح و آسفالت ‌بخش اعظمی از منطقه دو شهر، حفظ و گسترش فضای سبز، احداث و بهسازی بوستان‌ها، پارک‌ها و باغات تفرج عمومی خانواده، پاسخگویی به هزاران ارباب رجوع و مراودات عمومی کار خود را پیگیری کرده و امروز شاهد نزدیک شدن به مرحله بهره‌برداری هستیم؛ قسمت سفت‌کاری پارکینگ آقاجانی‌بیگ به اتمام رسیده و نمای آن درحال ساخت است که در روزهای آینده شاهد نصب آن روی قامت سازه خواهیم بود.

در کوران تحریم‌ها که نیازمند انسجام عمومی و تلاش برای پیشبرد امور شهروندان هستیم، مطالبی نادانسته و قطعاً سهوی و بدون اطلاعات کافی از شرایط اجرایی آن منتشر می‌شود که باید منتهی به خیر باشد، اگرچه مردم قضاوت درستی نسبت به عملکرد شهرداری دارند و شرایط را درک می‌کنند.

بااین‌حال با انتشار تصویری از آخرین وضعیت پروژه پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ، هرگونه کم‌کاری و سهل‌انگاری مربوط به امور اجرایی پروژه تکذیب می‌شود.

جلیلوند - مدیر شهرداری منطقه دو».

شناسه خبر 35372