شناسه خبر:35543
1399/11/1 09:39:52
مسئول بسیج دانشجویی بوعلی‌سینا مطرح کرد:

توزیع غذای گرم بین گرم‌خانه‌های همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج دانشجویی بوعلی‌سینا گفت: به‌مناسبت ایام فاطمیه (س) و به همت خواهران بسیج دانشجویی بوعلی‌سینا غذای گرم در میان گرم‌خانه‌های همدان توزیع شد.

محسن کاظمی اظهار کرد: از ابتدای آغاز بیماری کرونا و به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر توسعه کمک‌های مؤمنانه، بسیج دانشجویی این دانشگاه در سه مرحله اقدام به توزیع کمک‌های مؤمنانه و بهداشتی در میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شرایط کرونایی کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش در زمینه ارتقای سطح زندگی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شرایط کرونایی یک اصل است، افزود: به همین منظور با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به دنبال احیای مطالبات مردمی در بخش رفع فقر که از شعارهای دولت نیز بوده است، هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا ایجاد سطح معقولی و حداقلی از شرایط زندگی مطلوب را حق همه آحاد جامعه و مطالبه امام (ره) و رهبر انقلاب دانست و گفت: متأسفانه دولت‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

این فعال دانشجویی ایجاد روحیه شور و نشاط در بین افراد نیازمند را وظیفه دستگاه‌های حمایتی دانست و افزود: گروه‌های جهادی دانشجویی نیز در این مسیر ورود کرده‌اند و ما نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت داده‌ایم.

کاظمی مطالبه‌گری از مسئولان نهادهای حمایتی و دولتی برای رفع فقر و مشکلات ناشی از بیماری کرونا را یکی از اقدامات مهم گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: اقدامات گروه‌های جهادی برای حل مشکلات نیازمندان موجب ایجاد انگیزه و امید خواهد شد.

 

شناسه خبر 35543