شناسه خبر:35550
1399/11/1 10:08:01

سپهرغرب، گروه دوران طلایی: معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از تشکیل دو کمیته علمی و اجرایی برای تدوین پلنینگ و برنامه‌ریزی سنندج شهر خلاق موسیقی خبر داد.

سرکه‌وت نجفی اظهار کرد: پیوستن سنندج به شبکه شهرهای خلاق جهان در زمینه موسیقی یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی دهه‌های اخیر بود.

وی عنوان کرد: به‌منظور مشارکت هنرمندان، نهادها و سازمان‌های مربوطه، ذینفعان و فعالان این حوزه جهت بهره‌مندی از ایده و برنامه‌های آنان درخصوص تهیه و تدوین پلنینگ و برنامه‌ریزی، دبیرخانه شهر خلاق و مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری سنندج تأسیس شد.

این مقام مسئول از تشکیل کمیته اجرایی و کمیته علمی جهت تدوین پلنینگ شهر خلاق موسیقی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی در راستای اجرای اکشن پلان پروپوزال شهر سنندج و همچنین دستیابی به اهداف توسعه‌گرایانه یونسکو از مهم‌ترین اهداف تشکیل و تعیین این کمیته‌ها است.

نجفی افزود: تهیه تقویم کاری برای اقدامات آینده، تولید محتوا، هدف گذاری و شناسایی ایده‌های خلاق برای بسط و گسترش اهداف توسعه پایدار در سطح جامعه و شهر، حمایت از تولیدکنندگان، هنرمندان و مؤسسات موسیقی در سنندج با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های متولی، از دیگر اهداف تشکیل کمیته علمی و اجرایی شهر خلاق است.

 

شناسه خبر 35550