شناسه خبر:36103
1399/11/12 09:47:25

سپهرغرب، گروه خبر: گروه جهادی چشم‌پزشکی شهید رهنمون در طول سه روز در راستای کمک به بیماران نیازمند شهرستان سقز، یک هزار و 200 نفر را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

یوسف معروفی دراین باره اظهارکرد: به همت بسیج جامعه پزشکی و با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد جامعه، طرح شهید رهنمون با ویزیت رایگان و درمان کامل بیماری‌های چشمی در کلینیک تخصصی سقز در حال اجرا است.

فرمانده سپاه سقز ادامه داد: در این طرح که به مدت 3 روز در سقز برگزار می‌شود، معاینات چشم‌پزشکی به صورت کامل انجام می‌گیرد و کسانی که نیاز به عینک داشته باشند بصورت رایگان به آنها اعطا می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: بیمارانی نیز که با نظر پزشک معالج نیاز به عمل جراحی داشته باشند، به صورت کاملا رایگان در کلینیک تخصصی عمل خواهند شد.

معروفی اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با کمک بسیج جامعه پزشکی صورت گرفته است، این گروه به مدت 3 روز در این شهرستان حضور خواهند داشت تا برای درمان تمامی مردم نیازمند از نقاط مختلف شهرستان سقز اقدام نمایند.

فرمانده سپاه سقز خاطرنشان کرد: در این طرح حتی افراد نیازمندی که در روستاهای دوردست حضور داشته باشند می‌توانند با استفاده از امکانات سپاه به شهر انتقال و ویزیت خواهند شد.

معروفی گفت: بیش از 1200 نفر از نیازمندان سقزی در طرح بینایی‌سنجی بسیج جامعه پزشکی سپاه توسط تیم تخصصی چشم از تهران به طور رایگان ویزیت می‌شوند.

شناسه خبر 36103