شناسه خبر:36685
1399/11/26 10:17:37

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت اسکیت همدان گفت: قهرمانان مسابقات اسکیت پسران و دختران جام فجر این استان روز شنبه با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.

مهدی مجیدی روز شنبه اظهاکرد: در این رقابت استانی 120 اسکیت باز دختر و پسر به صورت مجزا در رشته سرعت باهم پیکار کردند.

وی اضافه کرد: در بخش پسران و در رده سنی زیر پنج سال مانی بیگلری قهرمان شد، آدرین سیاوشی دوم و آرمین شریفی بر سکوی سوم قرار گرفت، در رده سنی زیر هشت سال پارسا محبعلی بر سکوی نخست ایستاد، آیدین شریفی دوم شد و محمد پارسا قاسمی عنوان سوم را کسب کرد.

مجیدی افزود: در رده سنی زیر 9 سال نیز امیرعلی رنگامیز مقام نخست را کسب کرد، امیرعباس جعفری دوم شد، کیان زارعی و سروش اظهری به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت اسکیت همدان یادآور شد: در رده سنی زیر 10 سال امیرحسین رشیدی نژاد، پدرام طهماسبی و حمیدرضا دین داری به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: در رده سنی زیر 11 سال نیز محمد یاسین کرمی راسخ مقام قهرمانی را به دست آورد، بنیامین کرمی تجری دوم شد و یاسین کرمی در جایگاه سوم قرار گرفت و در رده سنی زیر 12 سال ایلیا اسکندری، محمد صالح غلامی و صابر صالحی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: همچنین در رده جوانان علیرضا نظری عنوان قهرمانی را کسب کرد، امیر پارسا ویانی دوم شد و آریا میرزائی جایگاه سوم را به دست آورد و در رده سنی بزرگسالان مجتبی شهبازی قهرمان شد، علیرضا محنتی دوم و هومن سلیمی بر سکوی سوم ایستاد.

مجیدی خاطرنشان کرد: در بخش دختران و در رده سنی زیر پنج سال نسیما باقری زاده، مرسانا سهیلی و جانا محمدی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی زیر هشت سال نفس نیک چی اول شد، ریحانه محبت خانی مقام دوم را کسب کرد، انسیه محبت خانی و هلن نجفیان به طور مشترک شوم شدند.

وی افزود: در رده سنی زیر 9 سال نیز باران تکرلی، نیکا امیدی و آرینا پورمرادی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی زیر 10 سال دیانا دژبند بر سکوی نخست ایستاد، رها نعمتی دوم شد و ستایش سلگی عنوان سوم را به دست آورد.

رئیس هیئت اسکیت همدان یادآور شد: در رده سنی زیر 11 سال فاطمه روزبهانی مقام قهرمانی را کسب کرد، ترنج حیدری حایز رتبه دوم شد و ثنا شاه محمدی بر سکوی سوم قرار گرفت ضمن اینکه در رده سنی زیر 12 سال ساناز درویشی و سلما سیف به ترتیب اول و دوم شدند، نازنین قهرمانی و ریحانه اسماعیلی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

وی اظهارکرد: در رده سنی زیر 13 سال آناهیتا یحیی خو اول و تارا عسگری دوم شد و در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز عنوان قهرمانی به آنیتا خدادادی رسید، شبنم عطایی دوم شد و پارمیدا معبودی بر سکوی سوم قرار گرفت.

مجیدی افزود: محمد نصیر پناهنده سرداور، سمیه فتاحی، محمد تکرلی، سجاد محمدی، علیرضا حیدری، شقایق هادی زاده و مهسا زیبایی کادر داوری این دوره از مسابقات بودند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر لوح و نشان قهرمانی اعطا شد.

شناسه خبر 36685