شناسه خبر:37349
1399/12/11 10:39:04

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: 400 نفر از مجموع یک‌هزار و 400 نفر کادر درمان این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به این ویروس مبتلا شدند.

امین بهاروند افزود: باوجود درگیری و ابتلای حدود یک سوم کادر درمان با کرونا اما نیروهای این سازمان برای ارائه خدمت مطلوب به افراد بستری و مبتلا از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: البته در برخی بخش‌های بیمارستانی تأمین‌اجتماعی مانند اورژانس، تمامی همکاران در موج سوم کرونا درگیر شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان تصریح کرد: در طول دوره همه‌گیری کرونا برای همه کادر بیمارستانی و درمان تأمین اجتماعی لرستان تجهیزات کامل حفاظتی و بهداشتی تهیه شده است.

بهاروند گفت: خدمات کادر درمان این نهاد در مقابله با کرونا به حدی بود که جانفشانی آن‌ها با هیچ موردی امکان جبران نخواهد داشت که البته مدیریت درمان درصدد جبران اندکی از زحمات آن‌ها با مشوق‌های انگیزشی و تشویقی بوده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور سازمان تأمین‌اجتماعی نیز با اختصاص اختیارات خاص به استان‌ها درصدد جبران عملکرد کادر درمان برآمده است تا بتوانیم بخش کوچکی از خدمات ارزشمند آن‌ها را جبران کنیم.

تعداد مبتلایان به کرونا در این استان تا هفتم اسفندماه به 67 هزار و 285 نفر رسیده است و تاکنون یک هزار و 348 نفر از مردم این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

شناسه خبر 37349