شناسه خبر:37363
1399/12/11 11:10:38

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت تیراندازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: باشگاه مقاومت نبی اکرم استان کرمانشاه به‌عنوان نماینده استان کرمانشاه در مسابقات تیراندازی آنلاین کشور مقاوم سوم را کسب کردند.

فرزاد فخری امروز در این باره، اظهار کرد: مسابقات تیراندازی به میزبانی هیأت تیراندازی استان تهران به‌صورت آنلاین و یک‌روزه با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور برگزار شد.

وی گفت: این رقابت‌ها اولین مسابقه‌ای است که به‌صورت آنلاین و با حضور 33 باشگاه از سراسر کشور در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

رئیس هیأت تیراندازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: تیم‌ها متشکل از سه نفر و تیم نماینده کرمانشاه شامل دو خانم و یک آقا بود، باشگاه مقاومت نبی اکرم استان کرمانشاه به‌عنوان نماینده استان کرمانشاه در این مسابقات آنلاین شرکت کرد و توانست عنوان سوم را در بخش تفنگ بادی بزرگسالان کسب کند.

وی در پایان سطح برگزاری مسابقات را بالا دانست و گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا انتظار کسب مقام اول را داشتیم، اما پس از اعلام نتایج و حضور باشگاه‌های قدرتمند موفق به کسب مقام سوم شدیم، از روند برگزاری راضی بودیم و مسابقات در سطح بالایی انجام شد.

شناسه خبر 37363