شناسه خبر:37479
1399/12/13 10:19:12
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

آمریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: آمریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است.

سردار سیدصادق حسینی در همایش پرچم‌داران دین و اندیشه که هم‌اکنون در سنندج درحال برگزاری است، اظهار کرد: نقش علما، روحانیون و ماموستاها در انقلاب اسلامی برجسته و اساسی بوده است و جامعه روحانیون همواره در راستای روشنگری جامعه همتی مضاعف داشته‌اند.

به گفته وی علمای دینی در گسترش اسلام در جهان وظیفه خطیری را بر دوش کشیده‌اند و اسلام را در برابر خطرات و توطئه‌های دشمنان حفظ کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه امروز اسلام از دو جهت مورد هدف دشمنان قرار گرفته است، عنوان کرد: دین‌زدایی به‌صورت جدی در دستور کار دشمنان است و اگر این مهم محقق نشود، مبحث انحراف را پیش می‌برند.

سردار حسینی افزود: دشمنان در کردستان هم تلاش می‌کنند که دین اسلام را ضعیف جلوه دهند و به دنبال انحراف در اعتقادات مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه شناخت تکنیک و تاکتیک دشمن برای ما خیلی مهم است، اذعان کرد: ما باید در این راستا کار آفندی انجام دهیم و تنها به دنبال دفاع نباشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: باید ظرفیت روحانیت را در راستای روشنگری جامعه به‌کار بگیریم تا از هرگونه واگرایی مذهبی جلوگیری شود؛ چراکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین پیروان مذاهب مختلف اسلامی هستند.

این مقام مسئول با تأکید بر آنکه دشمنان از اول اسلام تاکنون همواره تلاش کرده‌اند در این دین الهی انحراف ایجاد کنند، گفت: ترویج معارف اسلامی و انقلابی در جامعه و موضع‌گیری در برابر معاندین و جریانات ضد مذهبی ازجمله وظایف علما و روحانیون است که انتظار داریم در استان کردستان مدنظر قرار گیرد.

وی بر توجه به تقریب بین مذاهب به‌عنوان مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و افزود: شناخت کامل از دشمن و روشنگری در مورد تلاش‌های تفرقه‌انگیزانه دشمنان از ضرورت‌های امروز است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: جایگاه علما و روحانیون باید با رفع مشکلات مردم و هم‌نشینی با آن‌ها ارتقا پیدا کند.

سردار حسینی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که برخی افراد تأثیرگذار مانند روحانیون و غیره با شبکه‌های معاند ارتباط برقرار کنند که نباید اجازه این کار را به دشمنان بدهیم.

به گفته وی جوانان بزرگ‌ترین سرمایه ایران اسلامی هستند و دشمن تلاش می‌کند با القای موارد مختلف آنان را جذب کند و در این راستا از هر ظرفیتی که بتواند، استفاده می‌کند.

      تقویت بُعد اعتقادی و معنوی مردم مهم‌ترین رسالت روحانیون است

این مقام مسئول با بیان آنکه تقویت بُعد اعتقادی و معنوی از مهم‌ترین رسالت‌های روحانیون است، گفت: اعتقاد به ولایت فقیه به‌عنوان رکن اصلی و مهم نظام مقدس اسلامی از دیگر نکات مهمی است که باید از سوی علما و روحانیون بیش‌ازپیش نشر شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: مبارزه با منکرات و بدی‌ها و شناخت آسیب‌ها و تلاش برای مقابله با آن‌ها باید به‌صورت ویژه در دستور کار جامعه روحانیون قرار گیرد.

وی افزود: پشتیبانی از تحرکات انقلابی، تقویت بُعد دینی زهد، مبارزه با دنیاطلبی، تلاش در راستای نشر معارف اسلامی، بصیرت‌افزایی و تشویق مردم در راستای حضور در برنامه‌های سیاسی از دیگر نکات مهمی است که باید مدنظر جامعه روحانیون قرار گیرد.

وی به پیش رو بودن انتخابات در کشور هم گریزی زد و اذعان کرد: همه باید مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق و در مسیر روی کار آمدن دولتی کاملاً انقلابی و اسلامی که بتواند محکم در برابر دشمنان ایستادگی کند، تلاش کنیم.

      آمریکا در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: دشمن درتلاش است که خواسته و اراده خود را بر کشور ما تحمیل کند، اما ما اراده خود را بر آن‌ها تحمیل کرده‌ایم و آمریکا در برابر اراده این ملت شکست خورده‌ است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: شکست آمریکا در پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، شکست در جنگ تحمیلی و طراحی‌های متعددی که در طول 42 سال علیه ما انجام دادند، نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه پایین کشیدن پهپاد و حمله به پایگاه هوایی دشمن همه و همه شکست‌های بزرگ برای آمریکا بوده است، گفت: دشمنان جز انهدام خانه و خانواده و ضربه زدن به جوانان ما کاری ندارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: دشمنان با تمام توان سعی دارند چوب لای چرخ پیشرفت ایران اسلامی بگذارند، همه ما باید با آگاهی و بصیرت در مسیر مقابله با دشمنان ایستادگی و آنان را مثل همیشه در رسیدن به اهدافشان مأیوس کنیم.

شناسه خبر 37479