شناسه خبر:37915
1399/12/23 09:33:52

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از گرفتن ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری ملایر خبر داد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مستمر از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان و رایزنی، درنهایت به دانشکده پرستاری ملایر ردیف بودجه مستقل اختصاص یافت.

وی گرفتن ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری را بهترین فرصت جهت توسعه دانشکده و زمینه‌سازی برای ارتقای سطح آن در حوزه داخلی وزارت بهداشت دانست و افزود: این دانشکده بدون شک برای آینده بهداشت و درمان شهرستان یک پایه قوی و غیر قابل انکار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی این اقدام مهم را در راستای استقلال دانشکده پرستاری و ارتقای این دانشکده خواند که می‌تواند دانشجویان زیادی را در حوزه‌های مختلف پیراپزشکی و پرستاری جذب کند و مردم نیز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین سطح استفاده ملایر در حوزه بهداشت و درمان بوده است، گفت: معدل این شهرستان در آموزش پزشکی بسیار اندک بود که گرفتن ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری و همچنین احداث دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر دو اقدام اثربخش برای افزایش سهم ملایر در آموزش پزشکی وزارت بهداشت است.

شناسه خبر 37915