شناسه خبر:37948
1399/12/23 11:01:28

سپهرغرب، گروه ورزشی: مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولین کردستان با حضور رئیس فدراسیون در سنندج برگزار شد و موسی محبتی برای چهار سال مسئولیت این هیئت را برعهده گرفت.

مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولین کردستان با حضور رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در سالن جلسات ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

سیدمحمد شروین اسبقیان در این مجمع اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ورزش جانبازان و معلولین توجهی نمی‌کنند و هیچ کمکی به این حوزه از سوی آنان اعمال نمی‌شود.

وی افزود: آموزش و آگاهی دادن به دانش‌آموزان، ایجاد رشته معلولین و جانبازان در همه شهرستان‌ها، ارائه تسهیلات و تأمین وسایل نقلیه برای ورزشکاران این رشته بخشی از مصوبات شورای عالی فرهنگی است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تصریح کرد: کردستان با وجود ظرفیت‌های بالای ورزشی متأسفانه در ورزش جانبازان و معلولین جایگاه مناسبی ندارد و انتظار می‌رود مجموعه مدیران اجرایی این استان به هیئت استانی برای تقویت فعالیت‌ها یاری رسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع اظهار کرد: طی سنوات اخیر برنامه منسجم و مدونی از سوی هیئت جانبازان و معلولین کردستان ارائه نشده است.

حامد جولایی افزود: متأسفانه این هیئت در سطح کشور جزو رده‌های آخر بوده و انتظار می‌رود رئیس جدید با فعال کردن هیئت‌های شهرستانی اقدام به تقویت فعالیت‌های مرتبط کند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های دیگر در زمینه مربی و داور می‌توانند به هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کمک کنند و انتظار داریم رئیس جدید این هیئت تعامل لازم را با دیگر هیئت‌ها به وجود آورد.

در این مجمع موسی محبتی با کسب هفت رأی از 13 رأی به ریاست هیئت جانبازان و معلولین استان کردستان برای چهار سال پیش‌رو انتخاب شد.

شناسه خبر 37948