شناسه خبر:37978
1399/12/24 10:05:23

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه‌ برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گفت: سازمان بسیج رسانه استان همدان، کمیته نقش‌آفرینی رسانه برای کنشگری در حوزه مطالبات مردم را باهدف امیدآفرینی و پیگیری مشکلات مردم راه‌اندازی می‌کند.

ناصر قوامی در گفت‌گو با خبرنگار سپهرغرب درخصوص اوامر حضرت امام خامنه ای مبنی بر امید آفرینی در فضای مجازی اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با بازخوانی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه خدمت به مردم و انعکاس اقدامات صورت‌گرفته و پیگیری مطالبات بر زمین‌مانده امامین انقلاب انگیزه و امید را در جامعه بالاببرند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم یادآوری عبور انقلاب اسلامی از بحران‌های پیچیده و روز‌های سخت در گذشته افزود: شفاف کردن راه حل‌های غلبه بر سختی‌ها و مشکلات در آن برحه وظیفه مهم دیگریست که بر عهده رسانه‌هاست چراکه همین یادآوری‌ها توکل به خداوند متعال و صبر را در جامعه بال برده و انگیزه امت را برای رسیدن به افق‌های روشن انقلاب اسلامی بیشتر می‌کند.

وی در ادامه بزرگداشت ایام الله‌های انقلاب اسلامی که در آن روزها لطف و رحمت حضرت باری تعالی شامل حال همه امت شده است باعث امید و انگیزه مجدد در مردم و انسجام ملی برای عبور از بحران دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها موظفند این ایام را به مردم یادآوری کرده و علل غلبه بر مشکلات در شرایط بحران آن زمان را نیز برای مردم تشریح کنند.

این مقام مسئول افزود: این انقلاب روز‌های بسیار سختی را که دشمنان بر ملت تحمیل کرده‌اند در این 42 سال تجربه کرده‌ و در هر زمان و مکانی که مردم بر خدا توکل و اوامر ولی‌امر را اطاعت کرده بر مشکلات نیز غلبه پیدا کرده‌اند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه ایجاد فضای گفتمان مطالبه‌گری در محیطی آرام و منطقی و بدون دغدغه و پرداختن به مطالبات مردم و انقلاب اسلامی وظیفه اصلی رسانه‌ها در این مرحله است اضافه کرد: کنش‌گری رسانه‌ها در راستای مطالبات عموم مردم و پیگیری این مطالبات تا تحقق آن‌ها، برای مردم و جامعه امیدآفرین است.

قوامی با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه‌ برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گفت: سازمان بسیج رسانه استان همدان، کمیته نقش‌آفرینی رسانه برای کنشگری در حوزه مطالبات مردم را باهدف امیدآفرینی و پیگیری مشکلات مردم راه‌اندازی می‌کند.

وی احصای نظام مسائل استان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، زیرساختی و...که جزء مطالبات قانونی عموم مردم و انقلاب اسلامی است را ازجمله اهداف این کمیته برشمرد.

این مقام مسئول بررسی دقیق نظام مسائل احصا شده از حیث قانونی و عملیاتی، برای پردازش و کنشگری فعال در این زمینه و مطالبه مسائل با همکاری رسانه‌ها و مطبوعات استان از نهاد‌های اجرایی و مدیریتی کشور و استانرا از دیگر اهداف اعلام کرد.

قوامی در خاتمه گفت: پیگیری مکرر مطالبه صورت گرفته تا حصول نتیجه و ارائه گزارش به مردم را از مهمترین وظائف خود می‌دانیم.

شناسه خبر 37978