شناسه خبر:38063
1399/12/25 10:55:42

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با تجهیز و ایجاد زیرساخت‌های جدید در مجموعه ورزشی شهید مفتح، در آینده‌ای نزدیک کمپ تمرینی و مسابقه‌ای را در سطح بین‌المللی راه‌اندازی می‌کنیم.

حمید سیفی روز یکشنبه اظهار کرد: این مجموعه ورزشی هم اکنون در فوتبال، دو ومیدانی، اتومبیلرانی و موتورسواری فعال است اما به دنبال ایجاد تنوع در سایر رشته‌های ورزشی و نیز زیرساخت‌های لازم برای تبدیل به کمپ بین‌المللی هستیم.

وی اضافه کرد: مجموعه شهید مفتح از فضای گسترده برخوردار است و می‌توانیم چندین رشته متنوع را در آن ایجاد کنیم.

سیفی، ساخت خوابگاه، سالن سرپوشیده چند منظوره، زمین گلف و اهداف پروازی را از جمله اقدام‌های دستگاه ورزش برای توسعه زیرساخت مجموعه شهید مفتح عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: مجموعه شهید مفتح در سال‌های گذشته کمتر مورد استفاده قرار گرفته بود و برخی دوری مسافت را بهانه‌ای برای استقبال نشدن از این مجموعه عنوان کردند در حالیکه می‌تواند تبدیل به فرصت طلایی در راستای توسعه همه جانبه ورزش باشد.

وی افزود: هم اکنون مطالعات فنی و مهندس در فضای این مجموعه در حال انجام است تا بتوانیم به شکل استاندارد و مدرن نسبت به ایجاد زیرساخت‌های جدید اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: مجموعه شهید مفتح تا مرکز شهر همدان کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد و در محیطی آرام و به دور از آلودگی‌های شهرمحیطی، فضایی را برای ورزشکاران فراهم کرده تا بتوانند به تمرین و رقابت بپردازند.

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی در راستای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان گفت: مجموعه شهید مفتح به دلیل وسعت فراوان، این ظرفیت را دارد که بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزشی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی مشارکت و همکاری لازم را داشته باشیم.

شناسه خبر 38063