شناسه خبر:38105
1399/12/26 09:28:13

سپهرغرب، گروه خبر: معاون انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی مواد محترقه در 48 ساعت آینده گفت: تاکنون 340 هزار مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه جمع‌آوری شده است.

محمدرضا آمویی با اشاره به اینکه نگاه و نگرش مردم به چگونگی سپری شدن چهارشنبه آخر سال فرهنگی‌تر شده است اظهار کرد: معدود افرادی در این روز ایجاد مزاحمت می‌کنند و نگاه بیشتر افراد بازگشت به سنت‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته چهارشنبه آخر سال به آرامی گذشت عنوان کرد: امسال نیز این روند ادامه دارد و تاکنون مورد خاصی از مجروح شدن افراد گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 340 هزار مورد مواد محترقه غیرمجاز در استان جمع‌آوری شده است گفت: در زمینه مواد محترقه کیلویی از جمله اکلیل سرنج تاکنون 54 کیلو انواع مواد کشف شده است.

معاون انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اصناف باید نظارت جدی داشته باشند و در صورت مشاهده مواد محترقه غیرمجاز هیچ‌گونه مماشاتی در کار نیست افزود: بخشی از مواد آتش‌بازی که در مغازه‌ها عرشه می‌شوند آسیبی وارد نمی‌کنند اما بخشی دیگر دست‌ساز و خطرناک هستند.

آمویی با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی کردن مردم نیست اما چهارشنبه آخر سال باید به سمت فرهنگی شدن هدایت شود گفت: طرح چهارشنبه آخر سال پلیس برای مناطق کم‌برخوردار برنامه‌ریزی شده است و برخورد با عرضه‌کنندگان مواد غیرمجاز نیز وی با بیان اینکه هیچ تجمعی برای چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه برنامه‌ریزی نشده است افزود: چنانچه خودرویی ایجاد مزاحمت کند و این برای ما به اثبات برسد خودروی این افراد تا 15 فروردین توقیف می‌شود و افراد خاطی نیز به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شوند.

شناسه خبر 38105