شناسه خبر:38121
1399/12/26 09:57:29
فرمانده سپاه کردستان:

سپاه همواره در کنار مردم است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه کردستان گفت: ما به‌عنوان سپاه در کنار مردم هستیم و برای آسایش و تأمین معیشت آنان کمک خواهیم کرد.

سردار سیدصادق حسینی در مراسم آغاز توزیع مرحله جدید کمک‌های مؤمنانه سپاه که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: آغاز سال 1400 مصادف با ماه شعبان است که امیدوارم نوید سالی خوش برای مردم باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه برای مقابله با این ویروس در صحنه‌های مختلف در کنار سایر دستگاه‌ها ورود کرده و مسئولیت‌هایی پذیرفته است تا باری از دوش مردم بردارد.

به گفته وی سپاه بیت‌المقدس در کردستان در بخش معیشت مردم و نیازمندی‌های نوعروسان و دانش‌آموزان اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

سردار حسینی افزود: سپاه شبانه‌روز تلاش کرده و به‌صورت ماهانه و یا دو ماه یک‌بار و به مناسبت‌های مختلف در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه اقلام و بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده است و امروز نیز در آستانه سال نو این رزمایش برگزار شده است تا به خانواده‌های نیازمند کمک شود.

سردار حسینی اذعان کرد: سپاه جدای از کمک‌های بهداشتی و معیشتی، در راستای مبارزه با کرونا و شناسایی سریع بیماران در کنار سایر دستگاه‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی موفق عمل کرده است.

وی گفت: در ابتدای این طرح روزانه تا 18 نفر از شهروندان کردستانی بر اثر کرونا جان خود را از دست می‌دادند که با اجرای طرح شهید سلیمانی اکنون تعداد فوتی‌ها به صفر و یا حداقل رسیده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: اکنون نیز با تشدید اقدامات، طرح شهید سلیمانی در کردستان ادامه خواهد داشت؛ ما به‌عنوان سپاه در کنار مردم هستیم و برای آسایش و تأمین معیشت آنان کمک خواهیم کرد.

شناسه خبر 38121