شناسه خبر:38154
1399/12/26 14:50:49

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه برای رشد و تعالی جامعه راهی نداریم جز اینکه اندیشه بزرگ داشته باشیم گفت: باید اندیشه جامعه ما مانند تفکر شهید سلیمانی باشد.

 سردار مهدی ظفری ظهر امروز در دومین همایش ایثارگران روحانی استان همدان اظهار کرد: روحانیون علاوه بر لباس معرفت دین، هر جا که برای دفاع از انقلاب نیاز بوده لباس مجاهدت به تن کردند که دوران دفاع مقدس گویای این حقایق است.

وی با بیان اینکه رزمنده کسی است که می‌توانست صدها دلیل بیاورد و در جنگ حضور نداشته باشد اما تمام آنها را پشت سر گذاشت و در جبهه دفاع حضور یافت گفت: وقتی یک رزمنده در صحنه‌های نبرد قرار می‌گیرد، قاعده‌های تعریف شده دنیا را به هم می‌زند، به ویژه وقتی داوطلبانه حضور یافته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه ما نتوانستیم روحانیت را به خوبی به جامعه معرفی کنیم و در این زمینه غفلت شده است افزود: ای کاش همه جامعه هم متوجه نقش روحانیت در هدایت، سلامت و سعادت جامعه می‌ شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام (ره) می‌فرمایند در نظام جمهوری اسلامی اگر مسوولان به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند خائن و خطرناک هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند افزود: در انقلاب اسلامی خون دادیم تا با استکبار مبارزه کنیم و این موضوع باید در تمام شئون زندگی جاری و ساری باشد.

ظفری با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف حکومت جهانی باید بیشتر کار کرد و برنامه داشت، روزمرگی را مانع کار دانست و ادامه داد: قریب به اتفاق آیه‌های قرآن کریم نصرت الهی را شرطی عنوان می‌کنند و تأکید دارند باید ورود کنید تا نصرت محقق شود.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس افراد بودند و اتفاق مهم افتاد و الان نیز شرایط همین است افزود: وقتی می‌گوییم وظیفه خود را انجام دادیم و کار نداریم این یعنی جاهلی اندیشه ماست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه راهی جز اینکه اندیشه بزرگ داشته باشیم نداریم  گفت: باید مانند شهید سلیمانی بود و اندیشه جامعه را نیز در این مسیر پیش برد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38154