شناسه خبر:38210
1399/12/28 10:41:06

فرمانده انتظامی لرستان به بیان جزئیات جدید از سرقت از طلافروشی در ازنا پرداخت و گفت: واحد مورد نظر هیچ یک از نکات ایمنی و امنیتی ا رعایت نکرده بود.

 هفته گذشته بود که خبر سرقت از یک طلافروشی در خیابان انقلاب ازنا منتشر شد.

در پی این حادثه فرمانده انتظامی لرستان : مغازه طلافروشی که مورد سرقت قرار گرفته است متاسفانه نکات ایمنی امنیتی را رعایت نکرده بود.

وی افزود: قبلا به این مغازه اعلام شده بود که نباید به صورت تک مغازه طلافروشی فعالیت کند و باید در مجتمع طلافروشان مستقر شود.

سردار مهدیان‌نسب گفت: موضوع مهم دیگری که همواره باید مورد تاکید قرار گیرد فعالیت طلافروشان در روزهای تعطیل است بگونه‌ای که قرار گرفتن این طلافروشی در خارج از مجتمع و فعالیت آن در یک روز تعطیل در وقوع این حادثه نقش مهم داشته که این موضوع باید مدنظر همه طلافروشان باشد.

وی خاطرنشان کرد: طلافروشان باید مغازه‌های خود را به سیستم‌‌های ایمنی و دوربین‌های جدید مجهز کنند که متاسفانه این طلافروشی در ازنا این نکات را هم بخوبی رعایت نکرده بود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس در حال بررسی و تلاش برای دستگیری سارقان ازنا هستند، افزود: ما به عنوان پلیس حافظ امنیت همه مردم و اصناف هستیم اما اصنافی مانند طلافروشان نیز باید نکاتی که پلیس به آنها می‌گوید را رعایت کند.

مهدیان نسب با تاکید بر اینکه پلیس در حفاظت از امنیت مردم با کسی شوخی ندارد و قطعا با سه قان و مخلان نظمو امنیت برخورد جدی و قانونی می‌کند، ‌ یادآور شد: اگر اصناف حساس مانند طلافروشان نکات امنیتی و ایمنی را به خوبی رعایت کنند قطعا کمتر در معرض خطر قرار خواهند داشت. 


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38210