شناسه خبر:38224
1399/12/28 11:43:50

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: متاسفانه بدلیل عدم حمایت مالی و نبود اسپانسر همچنان بانوان فوتبالیست کرمانشاهی در لیگ برتر تیم استان‌های دیگر در حال فعالیت هستند و خود تیم لیگ برتری نداریم.

سمیه علی، اظهار داشت: مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های بانوان استان یادواره سردار سلیمانی با حضور ۹ تیم (پنج تیم از شهرستان‌ها و چهار تیم از کرمانشاه) به مدت سه روز در قالب جدول دوره‌ای در مجموعه ورزشی کوثر به رقابت پرداختند.

وی در خصوص فوتبال و فوتسال بانوان استان، افزود: استعدادهای فراوانی در استان کرمانشاه وجود دارد، در رشته فوتبال چندین بازیکن ملی پوش داریم همچنین ورزشکاران کرمانشاهی در لیگ برتر تیم استان‌های دیگر در حال فعالیت هستند که متاسفانه بدلیل عدم حمایت مالی و نبود اسپانسر نمی‌توانند در استان خودمان به ورزش ادامه دهند چون تیم لیگ برتری نداریم.

نائب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: استقبال بانوان از فوتبال و فوتسال بیشتر از قبل شده بطوری‌ که اولین باری است که در لیگ باشگاه‌ها تیم‌هایی با این تعداد شرکت می‌کنند، امیدواریم در سال ۱۴۰۰ تیم های برون استانی نیز داشته باشیم.

ناظر داوری این مسابقات : با توجه به تعداد کمی از مسابقات که در استان برگزار شده شاهد رشد چندانی در زمینه داوری نبودیم.

پریسا مرادی گفت: برنامه‌هایی داریم تا کلاس‌های جدیدی را جهت ارتقای داوری استان و آشنایی ورزشکاران با قوانین جدید برگزار کنیم تا شاهد پیشرفت داوری استان باشیم.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر درخشش داوری را در سطح بین‌المللی ایران نظیر خانم یاری که از استان کرمانشاه بودند را شاهد بودیم.

مرادی در پایان با اشاره به ظرفیت استان در داوری، گفت: امیدواریم با همت مسئولین مربوطه، رییس هیأت فوتبال و نائب رئیس بتوانیم از ظرفیت موجود استان استفاده کنیم چراکه در منطقه غربی با توجه به روحیاتی که مردم این خطه دارند توانایی ساخت و رشد داوری قوی وجود دارد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38224