شناسه خبر:38244
1400/1/1 10:38:46

امام جمعه دهگلان گفت: دشمنان نظام همواره با صرف بودجه‌های کلان در فکر تخریب، سیاه‌نمایی، حمله و هجمه بر انتخابات ۱۴۰۰ هستند چرا که تمام خوف و ترس آنها روی کارآمدن یک دولت انقلابی است.

ترس دشمن از انتخابات ۱۴۰۰، روی کارآمدن دولتی انقلابی است

 ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهگلان اظهار کرد: یکی از اصول تربیتی در قرآن استفاده از مثل‌های قابل فهم عمومی و بعضا طبیعی است که ذهن مخاطب را به رویداهای طبیعی و قابل شهود متوجه می‌سازد.

وی تصریح کرد: آمدن فصل بهار و زیبایی‌های آن که قابل شهود است ولی این صحنه‌ دل‌انگیز دیری نمی‌پاید و باد خزان وزان می‌شود و گیاهان سرسبز و خندان، زرد رنگ و سپس خشک و پرپر می‌شوند و بادها آنها را (در اینجا و آنجا) پخش و پراکنده می‌سازند و این بیانگر آن است که خداست که نعمت و حیات می‌دهد و هر وقت که بخواهد نعمت و حیات را بازپس می‌گیرد و خدا بر هر چیزی توانا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال به انسان‌ها در کنار توجه به نعمت‌های مادی و استفاده صحیح از آنها، زودگذری این نعمت را نیز متذکر شده است.

وی با بیان اینکه دارایی و فرزندان، زینت زندگی دنیا هستند، عنوان کرد: اما اعمال شایسته‌ای که نتایج آنها جاودانه است، بهترین پاداش را در پیشگاه پروردگارت دارد و بهترین امید و آرزو است.

وی اضافه کرد: باقیات الصالحات از منظر پیامبر اکرم(ص) صدقه جاریه علمی که موجب هدایت مردم شود و همچنین اولاد صالح که برای والدین خود دعای خیر کنند.

امام جمعه دهگلان افزود: جا دارد در ایام شعبان این روزها را مغتنم بشماریم و این فرصت‌های با ارزش را با استغفار، نماز، روزه به استقبال ماه مبارک رمضان برویم.

ماموستا محمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بیماری کرونا باعث تعطیلی بعضی از مشاغل و ایجاد فشارهای سخت اقتصادی، گرانی و تورم و همچنین تحریم‌های ظالمانه خارجی و سوءمدیریت‌های داخلی سبب کوچک شدن سفره مردم شد. اما در این میان مجموعه سپاه و بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیادهای خیریه و خیرین مومن توانستند سبب ایجاد الفت و محبت در بین اقشار کم‌درآمد شوند. 

مجموعه بهداشت و درمان با مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با ایجاد امنیت پایدار تلاش‌های فراوانی را متحمل شدند که جای تشکر وتقدیر را دارد.

وی ضمن تبریک ایام ماه شعبان و روز پاسدار، گفت: پاسداران سبزپوش سپاه و جانبازان سرافرار و سربازان گمنام حوزه امنیتی شبانه روز در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن جانفشانی می‌کنند.

ماموستا محمدی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی و مردم متدین ایران اسلامی همواره با صرف بودجه‌های کلان در فکر تخریب، سیاه‌نمایی، حمله و هجمه بر انتخابات ۱۴۰۰ را کرده و تمام خوف این دشمنان ترس از بروی کار آمدن یک دولت انقلابی، مدیر و جهادی است که با عنوانین مختلف با تحربم انتخابات و توطئه‌های رسانه‌ای و مجازی در فکر ایجاد تنش و سردرگمی مردم در انتخابات هستند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38244