شناسه خبر:38306
1400/1/3 12:01:38

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در همدان به ۱۰ هزار و ۶۶۲ نفر رسید.

محمد طاهری بیان اینکه خوشبختانه امروز مورد فوتی بین مبتلایان به کرونا در استان نداشتیم اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۸ مورد بوده که از این تعداد ۲۴ مورد در بخش عادی و ۱۴ نفر در بخش ICU بستری هستند که حال ۲۴ نفر وخیم گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد موارد مثبت ابتلا از ابتدای بیماری تاکنون ۱۰ هزار و ۶۶۲ مورد بوده و ۱۴ مورد مثبت جدید ثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها عنوان کرد: در شهرستان اسدآباد ۳۸۵ نفر، بهار ۶۲۹ نفر، تویسرکان ۶۷۵ نفر، رزن ۴۶۵ نفر، درگزین ۲۰۰ نفر، فامنین ۱۹۰ نفر، کبودراهنگ ۶۸۴ نفر، ملایر یک‌هزار و ۹۳۸ نفر، نهاوند یک‌هزار و ۱۸۰ نفر، همدان ۴ هزار و ۳۴ نفر و خارج از استان ۲۸۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند گفت: برگزاری دورهمی‌ خانوادگی و تجمع باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38306