شناسه خبر:38454
1400/1/9 11:58:58

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از تداوم رزمایش کمک مومنانه تا نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در سال 99 بالغ بر 700 میلیارد ریال کمک به مردم ارائه شد.

عصر امروز حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام در دیدار با سردار شاکرمی و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت آغاز سال نو با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز گفت: سپاه در سال گذشته در ماموریت‌هایی که در بحران‌ها و مقابله با کرونا بر عهده گرفت، موفق و سربلند بیرون آمد، و با خدماتی که به مردم ارائه کرد توانست ارتباط عمیق و عاطفی با مردم و نیازمندان برقرار کند و این ارتباط بهترین فرصت برای تاثیرگذاری فرهنگی، بصیرت افزایی و عمق بخشی به آمارنهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نقطه قابل اتکا نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه مردمی است و دشمن با فریبکاری، توطئه و بکارگیری عوامل نفوذی در صدد ناامید کردن مردم و تخریب چهره حکومت اسلامی است. 

امام جمعه ایلام ادامه دادک نظام مقدس ما در طول بیش از چهل سال خدمات بسیار بزرگی در زمینه محرومیت زدایی، رشد علمی و اقتصادی، ارتقاء سطح رفاه و معیشت، تامین امنیت کشور و منطقه داشته است و در حال حاضر نیز با وجود جنگ اقتصادی و شرایط سخت تحریم بنا به اعلام بانک جهانی، از لحاظ اقتصادی جایگاه هجدهم دنیا را داریم و این توانمندی‌ها بایستی برای مردم تبیین شود.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به خدمات جهادی و شبانه روزی بسیجیان و پرسنل سپاه امیرالمومنین (ع) برای خدمت رسانی به مردم در سال گذشته گفت: در سال گذشته سپاه امیرالمومنین (ع) با تکیه بر ظرفیت عظیم بسیج مردمی برای مقابله با کرونا در کنار مجموعه علوم پزشکی قرار گرفت و با برگزاری چندین مرحله‌ از رزمایش دفاع بیولوژیک، کمک مومنانه، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم خدمت رسانی کرد.

وی افزود: در سال گذشته کمک های معیشتی و بهداشتی، البسه، تامین جهیزیه، آزادسازی زندانیان و...  به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال با کمک خیرین و نهادها به مردم ارایه شد و هم اکنون نیز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه تا نیمه اول ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38454