شناسه خبر:38471
1400/1/9 13:22:04

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از توزیع یک هزار پرس غذا در بین خانواده‌های نیازمند همزمان با روز نیمه شعبان توسط گروه‌های جهادی خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی در ملایر با تبریک میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت و نیمه شعبان اظهار کرد: همزمان با شب نیمه شعبان مراسم احیای این شب پربرکت در چهار مسجد شهرستان برگزار شد.

وی از اعزام ۵۰ نفر از مداحان شهرستان به مراسم‌ جشن نیمه شعبان از سوی اداره تبلیغات اسلامی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری ویژه‌برنامه جشن نیمه شعبان در ۴۰ مسجد و حسینیه از دیگر برنامه‌های روز نیمه شعبان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزاری ۲۰ جشن خیابانی، مسابقات فرهنگی ورزشی و مسابقه ویژه هفت‌سین مهدوی را از دیگر برنامه‌های فرخنده میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در روز نیمه شعبان دانست و از برگزاری سه مراسم ویژه خواهران در سه نقطه شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این برنامه‌های مختلف شامل مسابقات، مداحی و سخنرانی نیز در کانال‌های فضای مجازی بارگزاری خواهد شد از توزیع یک هزار پرس غذا در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان ملایر همزمان با روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: این تعداد غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط گروه‌های جهادی تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه گروه‌های جهادی  اداره تبلیغات اسلامی از سال گذشته تا کنون اقدامات زیادی را در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند و روستاهای محروم شهرستان داشته‌‌اند گفت: در اعیاد شعبانیه نیز تعدادی بسته معیشتی توسط این گروه‌ها تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38471