شناسه خبر:38507
1400/1/11 12:09:22

سربازان گمنام امام زمان(عج) با شعار «وزارت اطلاعات برای مردم» شجاعانه زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی، امنیت، آرامش و آسایش را در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و ...برای مردم کشور به ارمغان آورده‌اند.

امنیت و آرامش دو رکن اساسی است که پس از تشکیل نهادهای انقلابی سر لوحه دستگاه‌های اجرایی در کشور قرار گرفت چرا که انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران همواره مورد تهدید دشمنان و منافقان داخلی و خارجی بود که هر از چند گاهی با دسیسه‌های مختلف سعی در ضربه‌زدن به نظام را داشتند.

از سال ۶۲ با تشکیل وزارت اطلاعات این فتنه‌ها شناسایی و خاموش شد و با شعار «وزارت اطلاعات برای مردم» فعالیت خود را نزدیک به ۴ دهه است با رشادت سربازان گمنام امام زمان(عج) تا دورافتاده‌ترین نقاط کشور انجام می‌دهد و در تقویم جمهوری اسلامی ایران نیمه شعبان و ولات امام زمان(عج) بعنوان نماد سربازان گمنام امام عصر نامگذاری شده است.

سربازان گمنام ایران‌زمین در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها فعالیت داشته‌اند و اجازه نداده‌اند که دشمنان در قالب تحریم و مسائل دیگر در جامعه ناامنی ایجاد کنند و اگر مواردی هم حادث شده در کمترین زمان خنثی و برطرف شده است.

در این شرایط هوشیاری و ذکاوت سربازان گمنام امام زمان(عج) موجب شده عواملی که در اختلال بازار و شرایط اقتصادی کشور دست داشتند شناسایی شوند و نبض بازار روی ثبات قرار گیرد. نمونه این فعالیت‌های سربازان گمنام را می‌توان در شناسایی و دستگیری اخلال‌گران نظام پولی و بانکی کشور دید که پس از بازداشت در دادگاه علنی فعالیت‌های غیرقانونی آنها به تصویر کشیده می‌شود و علاوه بر مسئولان خود مردم نیز در جریان آن قرار می‌گیرند.

هر از چند گاهی هم شاهد فعالیت گروهک‌های منافق هستیم که با اسم دین و مذهب سعی در تحریف عقاید اسلام و تفرقه‌افکنی میان اهل تشییع و تسنن دارند، این گروهک‌ها که حمایت‌های مالی کشورهای آمریکا، انگلیس، اسرائیل و...برخوردارند با ایجاد شبه‌افکنی و نفاق میان مردم مسلمان سعی در ایجاد تجزیه‌طلبی دارند اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات توانسته با رصد این تجزیه‌طلبان تمام فتنه‌های آنها را شناسایی کند و اجازه فعالیت‌های خلاف عرف و دین اسلام را به آنها ندهد.

نمونه بارز این رشادت‌ها را می‌توان در حضور چشمگیر مردم مسلمان کشور در اعیاد، برنامه‌های مذهبی، سوگواری‌ها، نماز جماعت و...به خوبی دید که مسلمانان همواره در کنار هم هستند.

حالا چند دهه است که با روی کار آمدن وزارت اطلاعات در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم شاهد زندگی آرامی هستند و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند در هر کجای این سرزمین پهناور زندگی کنند و یا در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و یا کارآفرینی کنند چون برای آنها ثابت شده است سربازانی وجود دارند که در سایه پرچم مقدس مزین به نام الله از مال، ناموس و کیان آنها پاسداری کنند.

ایجاد بازارچه‌های مرزی در مناطق صعب‌العبور کردستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ده‌ها منطقه کشور از این نمونه‌هاست که از امنیت همه جانبه برخوردار است و مردم مرزنشین براساس قانون در این معابر مراودات مرزی دارند.

این فرزندان رشید امام زمان(عج) با شعار وزارت اطلاعات برای مردم شجاعانه زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنند و امنیت، آرامش و آسایش را در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و ...برای مردم کشور به ارمغان آورده‌اند و این است امنیتی که اتفاقی نیست و ما از آن بی خبر هستیم. خلوص سربازان گمنام پس از شهادتشان نمایان می‌شود چون تا آن لحظه کسی نمی‌داند کجا خدمت کرده‌اند و یا چه کاره بودند.

ولادت حضرت حجت ابن الحسن(عج) برای مسلمانان جهان نشان از وحدت و برابری است به نحوی که اهل سنت نیز از نیمه شعبان بعنوان برات یاد می‌کنند و مانند سایر مسلمانان اهل تشییع به دعا و نیایش می‌پردازند.

اهل سنت معتقد به فضیلت نیمه شعبان هستند و در این ایام به شب زنده‌‎داری و انجام امور عبادی نظیر خواندن قرآن، برپایی نمازهای مستحبی، دعا و روزه‌داری می‌پردازند.

خواندن صد رکعت نماز یا همان صلاة الخیر که در آن هزار بار سوره توحید خوانده می‎‌شود از جمله اعمال عبادی مشترک میان شیعه و اهل سنت است. 


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38507