شناسه خبر:38516
1400/1/11 12:48:13

دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه گفت: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های ستاد استانی مبارزه با کرونا نماز جمعه این هفته در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

عباس سروری اظهار داشت: با توجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت نارنجی در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ۱۳ فروردین‌ماه جاری در کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

وی افزود: از مردم مؤمن کرمانشاه در خواست می‌کنیم روز جمعه به درب مسجد جامع مراجعه نکنند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا کمک کنند.

دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه پیرو دستورالعمل‌های ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم، تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه در هفته آینده طی اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

وی از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

گفتنی است، برابر اعلام رنگ‌بندی شهرهای جدید از سوی ستاد ملی کرونا، در حال حاضر وضعیت گیلانغرب و کرمانشاه نارنجی است و شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقرو کلیایی، هرسین، سرپل‌ذهاب و صحنه هم در ردیف شهرستان‌های زرد قرار دارند.

وضعیت شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود، روانسر هم به لحاظ ابتلا به کرونا، آبی و اسلام‌آباد غرب همچنان قرمز است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38516