شناسه خبر:38566
1400/1/13 12:21:20

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از امکان یکطرفه شدن برخی از مسیرها در روز طبیعت خبر داد.

علی فکری  با اشاره به در پیش بودن "روز طبیعت" اظهار کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا مردم از سفر درون‌شهری به تفرجگاه‌ها جدا خودداری کنند.

وی بیان اینکه احیانا اگر افرادی در تفرجگاهی حضور یافتند به چند موضوع توجه کنند گفت:  از ساعت ۱۸ به بعد امکان‌ یکطرفه کردن محور گنجنامه، بلوار ارم، سد اکباتان و سمت حیدره وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تاکید کرد: بر اساس مشاهده میزان ترافیک و سنگینی آن احتمالا مسیرهایی یکطرفه خواهند شد و مردم باید به این امر توجه کنند تا اعمال قانون نشوند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت تردد برای کامیون، کامیونت و وانت به محورهای درون شهری منتهی به تفرجگاه‌ها ممنوع است افزود: به شدت با حمل مسافر در قسمت بار برای وانت، کامیون، کامیونت برخورد و قانون سنگینی اعمال خواهد شد.

فکری با بیان اینکه از ساعت ۲۱ تا ساعت ۳ صبح اعمال قانون محدودیت تردد کرونا را خواهیم داشت عنوان کرد: احیانا اگر همشهریانی در تفرجگاهی حضور یافتند قبل از ساعت ۲۰ برگردند و آن را به ساعت ۲۰ تا ۲۱ موکول نکنند چراکه امکان پیک برگشت و اعمال قانون وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همکاران پلیس از صبح تا پایان ترافیک در آماده‌باش هستند و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا ترافیک روان و ایمنی داشته باشیم خاطرنشان کرد: شهر نهاوند در وضعیت قرمز قرار دارد و ورود و خروج از این شهر برای خودروها ممنوع است که امیدوارم مورد توجه باشد چراکه در صورت عدم توجه و تردد و تخلف اعمال قانون یک میلیون تومانی انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر خودروهایی که از شهرهای نارنجی و قرمز وارد همدان شدند را به شدت اعمال قانون می‌کنیم گفت: چند صد دستگاه خودرو در استان اعمال قانون شدند و از استان خارج کردیم.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 38566