شناسه خبر:38824
1400/1/18 09:56:21

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به آغاز اوج شیوع چهارم کرونا در استان، گفت: تردد خودروهای ورودی و خروجی در محورهای ایلام براساس تصمیمات ستاد استانی کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی محدود می‌شود.

سردار دلاور القاصی‌مهر روز سه‌شنبه در نشست تخصصی با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در مناطق و شهرهای با وضعیت قرمز مشاغل سطح دو، سه و چهار و در مناطق و شهرهای با وضعیت نارنجی سطح شغلی سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل و در مناطق و شهرهای با وضعیت زرد محدودیت سطح شغلی چهار برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

وی افزود: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا، پلیس با تمام امکانات و تجهیزات براساس تصمیمات ستاد کرونا از فعالیت مشاغلی که ممنوع اعلام شده، جلوگیری می‌کند و در بحث ورود و خروج خودروها به استان با جدیت در گلوگاه‌ها حضور خواهد داشت.

سردار القاصی‌مهر با اشاره به اعمال محدودیت در ورود و خروج خودروها به استان و سطح شهر نیز گفت: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی یادآور شد: ورود به شهرهای قرمز 10 میلیون ریال و ورود به شهرهای نارنجی پنج میلیون ریال جریمه به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی ایلام اظهار کرد: برای برخورد با متخلفان در طرح‌های مذکور علاوه‌بر حضور فیزیکی پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی درون و برون شهر، به‎‌وسیله دوربین‌های نظارتی و هوشمند رفتار رانندگان رصد شده و برابر قانون با متخلفان برخورد صورت می‌گیرد.

شناسه خبر 38824