شناسه خبر:38854
1400/1/18 21:55:32

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار کرد: محدودیت تردد به بلوار ارم و گنجنامه از روز گذشته ساعت 16 و 30 دقیقه تا 22 آغاز شده است.

سرهنگ فرخ جمالی روز چهارشنبه بیان کرد: محدودیت تردد به بلوار ارم و گنجنامه به‌علت قرار گرفتن همدان در وضعیت قرمز کرونایی اعمال شد و تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی این محدودیت برقرار است.

وی اضافه کرد: تیم‌های پلیس راهور شهرستان همدان در این مسیر مستقر بوده و همچنین دیگر راه‌های فرعی منتهی به بلوار ارم را با قرار دادن نیوجرسی و دیگر موانع فیزیکی مسدود می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: پس از ساعت 22 نیز محدودیت تردد شبانه آغاز شده و تردد در همه معابر درون شهری تا ساعت سه بامداد همچنان مثل روزهای گذشته ممنوع است.

سرهنگ جمالی اظهار کرد: چنانچه خودروهایی اقدام به ورود به محدوده ترافیکی شامل بلوار ارم و گنجنامه در ساعات تعیین‌شده یعنی پس از 16 و 30 دقیقه کنند، توسط مأموران یا دوربین‌های ثبت تخلف 200 هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گفته استاندار همدان 9 شهرستان این استان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روزهای آتی، وضعیت اسدآباد نیز قرمز می‌شود.

سیدسعید شاهرخی در جلسه اضطراری ستاد مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: شاهد تجمع و دورهمی برخی از افراد در مناطق تفریحی و توریستی ازجمله گنجنامه و بلوار ارم هستیم که باید با تعطیل کردن برخی از این اماکن و خاموش کردن چراغ‌ها، مانع تجمع افراد شد.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی محدودیت‌های پیش‌بینی‌شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ‌بندی قرمز در این استان اعمال می‌شود.

شناسه خبر 38854