شناسه خبر:39062
1400/1/22 22:49:35

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی‌های استان، گفت: در این رابطه 287 مورد بازرسی صورت گرفته است.

مرضیه قنبریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته با تلاش کارشناسان اداره کل و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های بازرسی همکار استان، 876 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی زیر پوشش و تأسیسات گازپُرکنی استان انجام شد.

وی افزود: در این مدت یک‌هزار و 97 مورد نمونه‌برداری از فرآورده‌های تولیدی استان انجام شد و به آزمایشگاه‌های اداره کل و آزمایشگاه‌های همکار برای آزمون مطابق با استانداردهای ملی مربوطه، ارسال شد.

مدیرکل استاندارد استان لرستان بیان کرد: علاوه‌بر نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری در مراکز تولیدی، در راستای کنترل فرآورده‌های توزیع‌شده در سطح عرضه و سالم‌سازی بازار مصرف، در سال گذشته چهار هزار و 33 مورد بازرسی و 206 نمونه‌برداری از مراکز عرضه سطح استان توسط کارشناسان اداره کل و شرکت‌های بازرسی همکار انجام شد.

قنبریان اظهار کرد: در راستای نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی‌ها و زمین‌های بازی، با استفاده از توان شرکت‌های بازرسی و همچنین در بازدیدهای دوره‌ای کارشناس اداره کل و نمایندگان شهرداری‌ها، 287 مورد بازرسی از وسایل بازی در سال گذشته انجام شده است.

شناسه خبر 39062