شناسه خبر:39256
1400/1/26 06:57:13
توزیع غذای گرم بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) ملایر

فعالیت 35 مرکز نیکوکاری در ملایر

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر از توزیع غذای گرم در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: سال گذشته نیز تعدادی از مراکز همکاری لازم را در اطعام افراد زیر پوشش و خانواده‌های نیازمند شهرستان داشتند و بیش از 20 هزار پرس غذای گرم با همکاری مراکز نیکوکاری توزیع شد.

تیمور کرمی‌مقدم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر مانند سال‌های گذشته در طرح ضیافت الهی میهمان خوان گسترده پروردگار در این ماه خواهند بود.

وی با بیان آنکه در این راستا با همکاری مراکز نیکوکاری شهرستان ملایر آشپزخانه‌های طبخ غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال آماده شدن برای طبخ غذا و توزیع آن در بین خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند است، افزود: سعی شده در حد امکان هر کدام از این مراکز یک یا چند شب کار اطعام در بین خانواده‌های نیازمند زیر پوشش را داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر با اشاره به اینکه مجوز 35 مرکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد صادر شده و این مراکز در مناسبت‌های مختلف همواره در کنار این نهاد بوده‌اند، افزود: سال گذشته نیز تعدادی از مراکز همکاری لازم را در اطعام افراد زیر پوشش و خانواده‌های نیازمند شهرستان داشتند و بیش از 20 هزار پرس غذای گرم با همکاری مراکز نیکوکاری توزیع شد.

وی از توزیع سبد ارزاق در بین خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش در ماه رمضان خبر داد و گفت: تعداد این بسته‌ها به همت و کمک خیران و مردم بستگی دارد که امیدواریم در اجرای این طرح خیران و نیکوکاران ما را یاری کنند تا بتوانیم تعداد بیشتری سبد ارزاق را در اختیار خانواده‌های زیر پوشش قرار دهیم.

کرمی‌مقدم تصریح کرد: درصورت اجازه ستاد ملی مقابله با کرونا طرح مفتاح‌الجنه با هدف تفقد و دلجویی از خانواده‌های زیر پوشش را در ماه رمضان با هدف شناسایی مشکلات و کمک به خانواده‌ها در برنامه خواهیم داشت.

وی در ادامه از اجرای همه‌ساله طرح اکرام ایتام هم‌زمان با نیمه ماه مبارک رمضان تا شب‌های قدر خبر داد و ابراز کرد: این طرح امسال در ادامه پویش «ایران مهربان» و با همکاری بسیج و سپاه برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه یک‌هزار و 945 کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: درحال حاضر هشت هزار و 200 حامی از یک‌هزار و 945 کودک یتیم و طرح محسنین ملایر حمایت می‌کنند، سال گذشته حامیان بیش از هشت میلیارد تومان به ایتام و محسنین در شهرستان ملایر کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر ازنظر جذب و تعداد حامیان در استان همدان رتبه برتر را دارد، تصریح کرد: پویش جذب حامیان از آبان‌ماه سال 98 شروع شد که سهمیه شهرستان در جذب حامیان در ابتدای پویش 6 هزار نفر بود، بعد از آن سهمیه به 12 هزار نفر افزایش یافت و درحال حاضر این سهمیه به 16 هزار حامی افزایش یافته که از ابتدای پویش تاکنون حدود هشت هزار حامی جذب شده و باید این تعداد به 16 هزار حامی برسد.

شناسه خبر 39256