شناسه خبر:39422
1400/1/30 09:39:23

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: میانگین عمر ماشین‌آلات راهداری کرمانشاه بیش از 25 سال بوده و نیازمند بازسازی است.

فریبرز کرمی اظهار کرد: عمر متوسط ماشین‌آلات راهداری در استان کرمانشاه بالای 25 سال است که بازسازی و نوسازی ناوگان این حوزه با مشکلات و کمبودهای عدیده‌ای نظیر تأمین قطعات مواجه است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون در استان کرمانشاه 479 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین راهداری فعال است.

کرمی از تعمیر و راه‌اندازی 570 دستگاه از ماشین‌آلات راهداری استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در سال گذشته 570 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک توسط اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری، تعمیر و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات راهداری جزء اولویت کاری این اداره کل بوده و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده هرساله تعدادی از ماشین‌آلات مورد بازسازی قرار می‌گیرد.

کرمی عنوان کرد: در سال گذشته بازدید دوره‌ای از ماشین‌آلات سطح استان به‌منظور بررسی وضعیت عمومی دستگاه شامل بازدید ظاهری خودرو، کنترل سطح روغن، فیلترهای هواکش و روغن، اسید باطری، لاستیک، گریس‌کاری و غیره به‌صورت منظم و دوره‌ای انجام شده است.

این مقام مسئول با بیان آنکه بازسازی یک دستگاه بیل مکانیکی هپکو 912 و یک دستگاه لودر کوماتسو w90 انجام شده است، گفت: پیگیری تأمین سوخت، بازدید، تعمیر مخازن سوخت شهرستان‌ها و جابه‌جایی مخازن سوخت از دیگر اقدامات اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری بوده است.

شناسه خبر 39422