شناسه خبر:39754
1400/2/6 09:14:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال 714 اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی با موضوع تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: فراخوان این پویش در سه بخش متن (مقاله، قطعه ادبی، شعر، داستان)، تصویر (عکس، پوستر، اینفوگرافی)، ویدئو (فیلم کوتاه، پویانمایی، موشن‌گرافی) با موضوع ظرفیت شادی و نشاط مثبت منتشر شد.

وی با تأکید بر اینکه آثار تولیدشده با هشتگ‌های #ایرانی- شاداب و #ایرانی- امیدوار در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: با تصمیم شورای برگزاری پویش، بخش نقاشی کودکان با موضوع شادی و نوروز، فیلم و عکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فیلم از بازی‌ها و غذاها و شیرینی‌های محلی، آداب و سنن اقوام در نوروز و فصل بهار و غیره به محورهای این پویش اضافه شد.

احسانی با بیان اینکه داوری آثار در بخش‌های مختلف از امروز آغاز شده و حداکثر تا 10 روز آینده نتایج مشخص خواهد شد، گفت: مراسم اختتامیه پویش 25 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌شود.

شناسه خبر 39754