شناسه خبر:40012
1400/2/11 10:05:47

سپهرغرب، گروه ورزشی: تیم شاهین کرمانشاه در یازدهمین هفته مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف آیندگان هرمزگان خواهد رفت تا با کسب دومین پیروزی متوالی به‌طور کامل از قعر جدول فاصله بگیرد.

تیم شاهین یکی از دو نماینده کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال است که نخستین پیروزی خود را هفته گذشته برابر مبل کریمی البرز جشن گرفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم در رده‌های پنجم و ششم جدول گروه قرار داشته و در واقع قعرنشین محسوب می‌شوند.

با این حال نزدیکی امتیازات تیم‌های گروه سوم، این شانس را به شاهین داده تا در صورت پیروزی احتمالی مقابل حریف هرمزگانی خود به رده سوم و حتی دوم صعود کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا نماینده فوتسال کرمانشاه می‌تواند روند پیروزی خود را در لیگ تداوم بخشیده و ثابت کند یکی از مدعیان صعود است یا شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

شاهین از مدعیان اصلی صعود است

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه با بیان اینکه در اکثر بازی‌های گذشته این تیم دچار بدشانسی شد، معتقد است یکی از مدعیان اصلی صعود از این گروه به شمار می‌رویم.

سید احسان احسانی روز پنجشنبه اظهار کرد: پیروزی ارزشمند هفته گذشته مقابل تیم دوم جدول نشان داد بازیکنان ما توانایی و قابلیت پیروز شدن در دیدارهای حساس را دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان با خلق موقعیت‌های گل‌زنی و استفاده درست و به موقع از آن‌ها توانستند یکی از تیم‌های خوب گروه را با شکست بدرقه کنند که امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه شاهین با بیان اینکه شاهین یکی از تیم‌های خوب گروه سوم است که در دیدارهای گذشته دچار بدشانسی زیادی شد، افزود: اگر در دیدار امشب دست پر زمین را ترک کنیم به یکی از مدعیان اصلی صعود تبدیل شده و بسیار امیدوارانه‌تر به مسابقه آخر مرحله گروهی نگاه می‌کنیم.

احسانی تأکید کرد: موقعیت حساس ما در جدول به گونه‌ای است که در دیدار برابر آیندگان هرمزگان به چیز دیگری جز پیروزی نباید فکر کنیم و همه توان و تلاشمان را برای کسب سه امتیاز به‌کار بگیریم.

وی گفت: هرچند تیم آیندگان هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و می‌تواند برای هر حریفی به‌خصوص در خانه خود خطرناک باشد اما ما نیاز مبرم به برد و کسب سه امتیاز بازی داریم.

دیدار تیم‌های آیندگان هرمزگان و شاهین کرمانشاه از ساعت 22 پنجشنبه (9 اردیبهشت) در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته دهم، از هشت مسابقه خود صاحب یک پیروزی، 6 تساوی و یک شکست شده تا با 21 گل زده و 21 گل خورده، تفاضل صفر و کسب 9 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه سوم قرار دارد.

تیم خانه صنعت کرمانشاه دیگر نماینده فوتسال استان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور است که جمعه شب مهمان فولاد دیگر نماینده استان هرمزگان است.

 

شناسه خبر 40012