شناسه خبر:40234
1400/2/16 09:52:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل زندان‌های همدان به خانواده‌های زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان همدان در ماه مبارک رمضان سرکشی کرد و به آنان کارت هدیه و بسته معیشتی اهدا شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، رضا ذوالفعلی‌نژاد به همراه افشون، معاون اداری مالی و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان به تعدادی از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان سرکشی کرد و ضمن استماع مشکلات آنان، کمک‌های نقدی و بسته‌های معیشتی به آنان اهدا کرد.

در این بازدید مدیرکل زندان‌های همدان به ملاقات با اعضای خانواده مددجویان پرداخت و مسائل خانواده مددجویان، موارد معیشتی و سایر مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

وی در این برنامه با بیان آنکه توجه به خانواده مددجویان از اولویت‌های سازمان زندان‌ها است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده سعی و تلاش شده است ضمن تعامل و یاری طلبیدن از دستگاه‌های مرتبط برای حمایت و کمک به خانواده‌های زندانی، گره‌ای از مشکلات و معضلات آنان را کنیم.

مدیرکل زندان‌های همدان هدف از این دیدارها را بررسی مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده‌های نیازمند زندانی بیان کرد.

گفتنی است، در این بازدیدها کارت هدیه دو میلیون ریالی به همراه یک سبد معیشتی از طرف انجمن حمایت زندانیان همدان به خانواده‌ها اهدا شد.

شناسه خبر 40234