شناسه خبر:40659
1400/2/26 09:35:42

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از شکل‌گیری قرارگاه «تبلیغ نوین» در همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری از شکل‌گیری نهضت تبلیغ بانوان در سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار کرد: قصد داریم ظرفیت ممتازی از حضور بانوان در اثرگذاری اجتماعی شناسایی و سازمان‌دهی شود.

وی با بیان آنکه این مهم در رأس برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی طی سال 1400 تعریف شده است، افزود: پیش از این در سازمان تبلیغات اسلامی زیرساخت فعالیت بانوان به‌طور جدی وجود نداشته، اما با توجه ویژه رئیس این مجموعه، به‌طور جدی به‌عنوان برنامه اثرگذار و در قالب نهضت، امسال دنبال خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر آنکه این بانوان اجتماعی در تمام استان‌ها سازمان‌دهی شده‌اند، گفت: قبل از ماه رمضان اردوی مشهد برگزار شد و از هر استان پنج نفر در نشست تخصصی شرکت کردند و توجیه و سازمان‌دهی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه درحال حاضر استان‌ها مشغول شناسایی ظرفیت‌های گروه دوم و سوم این افراد و سازمان‌دهی آن‌ها هستند، در ادامه از فعالیت قرارگاه تبلیغ نوین خبر داد و بیان کرد: کار این قرارگاه از دهه محرم سال گذشته آغاز شده و تبلیغات چهره به چهره و در بازار و فضاهای بیرونی را در برنامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به آنکه در این راستا ارتباط با عموم مخاطبین و توسعه فرصت‌های تبلیغی مورد توجه است، به استفاده از قالب‌های مختلف و متنوع در فضای تبلیغ مانند بهره‌مندی از قالب هنر و رسانه پرداخت و گفت: خوشبختانه قرارگاه تبلیغ نوین کار خود را در این راستا از شهرستان همدان آغاز کرده و بسیار موفق بوده است.

وی تأکید کرد: تمام شهرستان‌های استان قرارگاه تبلیغ نوین خود را برای انجام فعالیت‌های تدوین‌شده گسترش داده‌اند.

شناسه خبر 40659