شناسه خبر:40945
1400/3/1 09:18:11
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

تفکر مقاومت در حال رشد است

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از جبهه مقاومت وظیفه هر آزاده‌ای است گفت: جریان مقاومت در حال رشد است.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی روز پنجشنبه در مراسم تجمع مردم همدان در حمایت از مردم فلسطین و جبهه مقاومت اظهار کرد: امروز دنیا شاهد جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت‌های استکبار جهانی و مترجعین منطقه است.

وی بیان کرد: حامیان اسرائیل به زودی از طریق ملت‌های خود خواهند فهمید عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیست کاری بسیار اشتباه بود و باید از این اشتباه خود برگردند و به خیل عظیم ملت‌های آزادانه جهان که منحصر در کشورهای اسلامی نیست، بپیوندند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت‌های آزاده از منطقه آسیای غربی تا اروپا را شامل می‌شود که به جنایت‌های رژیم صهیونیستی واقف شدند و می‌دانند راه چاره درد پرماجرا و طولانی 80 سال فلسطین، جراحی غده 80 ساله چرکین صهیونیست است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید دو محور را تقویت کنیم یکی تقویت روحیه ایثار، جهاد و از خودگذشتگی است که به برکت انقلاب اسلامی رشد کرده است افزود: امروز این تفکر از ایران اسلامی شکل گرفته و به منطقه رفته و در فراتر از آن شامل نیجریه و کشورهای اروپایی نیز شده است.

فلاحی عنوان کرد: امروز جوانان انصارالله «یمن»،کشوری که روزی فقیرترین کشور منطقه بود با الگوگیری از نظام اسلامی و تفکرات امام (ره) و شهید مطهری حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز کار به جایی رسیده‌ که موشک‌های مقاومت به نقاط حساس اسرائیل هدف‌گیری شده است گفت: رزمندگان فلسطین با الگوگیری از نظام اسلامی و تفکر مقاومت اظهار می‌دارند که آماده مقابله تا آخرین نفس هستند.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری ملتی که یک روز با سنگ مبارزه می‌کرد امروز با موشک‌های نقطه‌زن در مقابل رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کند افزود: تجمع ملت‌های منطقه از سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان و حتی مردم اردن با تصاویر شهید مقاومت و فرمانده مقاومت شهیدسلیمانی و شهید ابومهدی المهندس برگزار شد.

فلاحی با بیان اینکه اینها پیام‌هایی برای ما دارد که وقتی پشت انقلاب اسلامی بودیم و آن را به پیروزی رساندیم همه از ما درس می‌گیرند، تاکید کرد: امروز خوشبختانه تفکر مقاومت هر روز در حال رشد است.

وی با اشاره به اینکه یمن روزی صاحب نیروی دریایی، پهباد، نیروی زمینی گسترده و موشک‌های نقطه‌زن نبود و امروز به چنین قدرتی‌ دست یافته و اینها همه مولود تفکر انقلاب اسلامی است افزود: از پنج آبراه استراتژیک جهان دوتا در اختیار انقلاب اسلامی بوده که یکی تنگه هرمز و دیگری باب‌المندب است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز رژیم عربستان سعودی نوکر صهیونیست و آمریکا بعد از چند سال مقاومت در مقابل رژیم یمنی در مقابل نیروهای این کشور مستاصل است و مجبور است راه مذاکره در ایران در پیش بگیرد تا راه فراری برای رهایی از این مخمصه پیدا کند و این دومین مرحله شکست رژیم سعودی در مقابل یمنی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه امروز فلسطین با سالها محاصره، این باریکه غزه که راه غذا و دارو و همه چیز به آن بسته شده توانسته به اینجا برسد که هرچه مبارزه کرد، قدرتمند شد افزود: در مورد یمن و فلسطینی صحبت می‌کنیم که چطور با الگوگیری از مقاومت نظام اسلامی در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

فلاحی با بیان اینکه در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی نیز باید به جوانان خود تفکر مقاومت و ایستادگی را در مقابل سازش و مذاکره را یاد دهیم که بدانند این تنها راه نجات از معضلات مختلف داخلی، ملی و منطقه‌ای است خاطرنشان کرد: دومین محوری که باید دنبال آن بود حمایت از نیروهای مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه هرکس در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد ما از او حمایت می‌کنیم گفت: رهبری فرمودند «شهید سلیمانی؛ شهید جبهه مقاومت دست فلسطینی‌ها را پر کرد».

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افتخار می‌کنیم که امروز از ملت مظلوم و ستمدیده منطقه حمایت کنیم و استراتژی و اهداف نظام اسلامی نابودی و ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی است، ولو به مذاق برخی در کشور خوش نیاید ولو برخی اشتباه تفسیر کنند و اهداف نظام اسلامی را نادیده بگیرند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی به دنبال نابودی اسرائیل بوده و خواهد بود و تا زمانی که این رژیم را از صحنه روزگار حذف نکنیم، صحبت از حکومت جهانی ولی خدا امکانپذیر نیست و باید حتما زمینه ظهور را فراهم کنیم.

فلاحی با اشاره به اینکه امروز باید صریحا از جبهه مقاومت حمایت کنیم، مگر دشمنان در مبارزه با ما تعارف دارند که ما تعارف کنیم افزود: مگر رژیم صهیونیستی تعارف کرده که به پایگاه‌های ما در منطقه حمله کرده، البته جواب را دریافت کرده و می‌داند دوران بزن در رو تمام شده و هرکجا حمله کرده چند برابر پاسخ شنیده است.

وی با بیان اینکه امروز ما در مبارزه با رژیم صهیونیستی باید با اهداف نظام انقلاب اسلامی پیش رویم و کسانی و هر کس هم در این جبهه مقاومت است را حمایت کنیم گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی جوانان رشد یافته در منطقه هستند که در سایه فرماندهی شهید پرافتخار ما شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمن ایستادند و هر روز تقویت شدند.

وی افزود: دشمن بداند ما با جریان انقلابی اعتقاد به فرهنگ ایثار و شهادت در هر کجا وارد شدیم، قدرتمند بودیم که البته خود نیز اعتراف کرده‌اند و این موضوع را گفته‌اند.

فلاحی با اشاره به اینکه امروز جنایت‌های زیادی را در منطقه رقم زدند و داعش را تشکیل دادند اما جریان مقامت شکل گرفت افزود: انسجام درونی و اتحاد در نظام اسلامی جبهه مقاومت در کشورها را تقویت می‌کند و نباید بگذاریم تفکر مقاومت را تضعیف کنند، اجازه ندهیم با دوگانه‌سازی‌ها تفکرات مرد میدان زیر سوال برود.

وی افزود: امروز مردم آنچه به آنها امنیت و اهمیت داده را متوجه شده‌اند و حتی می‌دانند رفاه و اقتصاد شکوفا اگر باشد در سایه رزمندگان پادگان و مرد میدان بوده است.

شناسه خبر 40945