شناسه خبر:41337
1400/3/9 09:23:22
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

ذلت دشمن و عزت ایران در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده تا ایران اسلامی منسجم در مسیر پیشرفت قرار گیرد گفت: حضور آقای رئیسی در صحنه انتخابات نویدبخش کرامت مردم و دست‌یابی به عدالت اجتماعی است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان با بیان اینکه از معدود ستادهای تشکیل‌شده در کشور که آقای رئیسی مسئول آن را شخصاً شناخته و به آن توجه داشتند، همدان است.

وی با تشریح ویژگی‌های انتخابات آینده با اشاره به اینکه آقای رئیسی آمده است تا سرمایه اجتماعی نظام اسلامی که سبب اقتدار آن می‌شود افزایش یابد افزود: حضور وی در شرایطی رخ داده است که کشور با مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشتی روبه‌رو بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب باندهای فساد بر واردات حکومت می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس استفاده از همه ظرفیت‌های کشور آن‌هم با مشارکت گسترده آحاد جامع را از دیگر اهداف آقای رئیسی برای حضور در انتخابات و پیشرفت کشور برشمرد و عنوان کرد: وی آمده تا آحاد مردم را منسجم‌تر از گذشته کرده و هر که قابل بازگشت است را بازگرداند.

حاجی‌بابایی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مطرح کرد: ما در این دوره از انتخابات نباید دچار بداخلاقی و تندروی شویم چراکه آمده‌ایم تا در این دوره کرامت انسان‌ها که فلسفه خلقت است، حفظ شده، عدالت اجتماعی افزایش یافته و مردم لذت بهره‌مندی از برکات این انقلاب را بیشتر حس کنند.

وی با بیان اینکه وقتی کسی جیب خود را پر از پول مردم می‌کند دیگر فرقی ندارد اصولگرا باشد یا اصلاح‌طلب افزود: این‌گونه افراد هیچ‌کدام انقلابی نیستند.

وی اقتصاد و معیشت را ازجمله مهم‌ترین اولویت‌های کنونی کشور دانست و عنوان کرد: رسیدگی به وضع معیشتی مردم مهم است بنابراین نباید دوقطبی‌های گوناگون در جامعه راه بیندازیم کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در صحبت اخیر خود تمام روزنه‌های ایجاد دوقطبی در کشور را بستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شوراس اسلامی با بیان اینکه مردم به هرکس رأی بدهند ما دستشان را می‌بوسیم، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات یعنی جمهوری اسلامی مقتدرترین کشور دنیا است حضوری که سبب حل مشکلات می‌شود.

حاجی‌بابایی با این توضیح که کشور را نمی‌توان با شعار اداره کرد گفت: ملت ایران بهترین ملت دنیا است و به فرموده رهبر معظم انقلاب نیز جوانان امروز کشور کمتر از جوانان زمان دفاع مقدس نیستند.

وی با اعلام اینکه امروز دشمنان ما تصمیم گرفتند تا ما را در انتخابات ذلیل کنند افزود: عزت‌آفرینی در انتخابات آینده با مشارکت 60 درصدی مردم در انتخابات خلق می‌شود.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم مشارکت همه اقشار و گروه‌های مختلف جامعه در انتخابات ادامه داد: اگر مردم در انتخابات آینده حماسه آفریدند آن‌وقت دنیا می‌داند که مردم ایران قدر شهید سلیمانی را می‌دانند، پشت سر رهبری ایستاده و از این نظام دفاع می‌کنند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه خود برای کشور و رفع مشکلات را به مردم ارائه دهند عنوان کرد: اینجا و این ستاد، بازار مطرح کردن خودمان نیست بلکه باید همه در عرصه باشند تا آنچه آقای رئیسی در رابطه با مبارزه با فساد و حل مشکلات گفتند محقق شود.

وی با تشریح وضعیت کنونی کشور سوریه، رأی گسترده مردم این کشور به بشار اسد را عامل دوام و بقای این کشور برشمرد و اظهار کرد: با اتفاقات جدید سوریه استکبار جهانی خفه شد چراکه از 18 میلیون واجدالشرایط رأی دادن 14 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس بیان کرد: هرکسی در جمهوری اسلامی کاندیدا می‌شود یعنی پذیرفته همه امکانات و شرایط برای کار کردن وجود دارد بنابراین اگر کسی بگوید نمی‌گذارند و یا نمی‌شود کاری کرد، دروغ گفته است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه باید از حضور آقای رئیسی احساس آرامش کنند بنابراین باید از توهین و بدگویی در انتخابات پرهیز کنیم ادامه داد: تنها آن‌هایی که به‌دنبال اشرافی گری بوده و درگیر فساد هستند باید از وی بترسند.

وی با این توضیح که انقلاب نشان داده هر کس با آن نباشد ور‌افتاده است چراکه این انقلاب حاصل خون هزاران نفر و آبروی مردم این کشور است مطرح کرد: از همه اصناف و آحاد مردم دعوت می‌کنم اقدام به تشکیل ستاد در منازل خود کرده و با هماهنگی ستاد مرکزی کارها را پیش ببرند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان گفت: حمایت گسترده نخبگان دانشگاهی از آقای رئیسی نویدبخش دوره‌ای مبنی بر علم و آگاهی است.

محمدعلی زلفی‌گل در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته از پیچ‌وخم‌های زیادی عبور کرده است اظهار کرد: انقلاب اسلامی توانسته با وجود توطئه‌های دشمنان سرفراز و قدرتمند به حرکت خود ادامه دهد.

وی با اشاره با اینکه متأسفانه ایادی سلطه و رسانه‌های وابسته به آن‌ها توفیقات نظام اسلامی را نادیده می‌گیرند افزود: پیشرفت‌های علمی، دانشگاهی، عمرانی و آبادانی کشور در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد بوده و قابل قیاس با گذشته نیست موفقیت‌هایی که وجود دارد اما بیان نمی‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در استان همدان دستاوردهای کنونی کشور را نتیجه تلاش همه مسئولان در دوره‌های گذشته و فعلی دانست و بیان کرد: همه ایرانی هستیم و باید قدر همه داشته‌های خود را بدانیم.

پروفسور زلفی‌گل با این توضیح که ای‌کاش به این عقلانیت برسانیم که قرار نیست همه مثل ما فکر کنند چراکه زیبایی بشر به همین تفاوت فکرهاست گفت: نخبه‌کشی ازجمله مشکلات کنونی کشور است بنابراین باید یاد بگیریم قدر نخبگان کشور را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه خوب است رئیس‌جمهور کشور از نظرات رؤسای جمهور قبلی کشور نیز استفاده کند مطرح کرد: ما نیز باید طبق گفته آقای رئیسی که گفتند من رقیب اشرافی‌گری، ناکارآمدی و فساد هستم نه رقیب جریان‌های سیاسی، عمل کنیم و از همه برای حضور در انتخابات دعوت کنیم چراکه هرکس که پای صندوق بیاید در اصل به جمهوری اسلامی رأی داده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان با اشاره به اینکه نباید دایره خودی و انقلابی‌گری را محدود کنیم، بیان کرد: باید دایره خودی‌ها را نه‌تنها 80 میلیون ایرانی بلکه همه جهان اسلام بدانیم.

زلفی‌گل با اعلام اینکه امروز تعداد اساتیدی که برای حمایت از آقای رئیسی ثبت‌نام کرده‌اند قابل قیاس با گذشته نیست عنوان کرد: باید در دوره آقای رئیسی علم و دانایی مبنای تصمیم‌گیری‌ها در کشور باشد.

وی با بیان اینکه فارغ از نگاه‌های سیاسی از همه مردم دعوت می‌کنیم پای صندوق بیایند و رأی بدهند ادامه داد: انتخابات باید عرصه آموزش باشد یعنی باید در انتخابات میزان دانایی جامعه بالا رفته و مردم به‌جای منازعات سیاسی از نامزدها، برنامه اداره کشور و حل مشکلات را طلب کنند.

شناسه خبر 41337