شناسه خبر:41406
1400/3/10 10:02:53
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام:

400 قطعه زمین شهرک صنفی ایلام واگذار شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از واگذاری 400 قطعه زمین برای متقاضیان احداث واحد در شهرک صنفی استان خبر داد.

اقبال اسماعیلی اظهار کرد: متقاضیان این واحدها از صنوف آلاینده آلومینیوم‌کاران، جوشکاران و درودگران شهر ایلام هستند که فهرست آن‌ها توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه به شهرک صنعتی ایلام معرفی شده است.

وی افزود: کار زیرساخت‌های شهرک صنفی نظیر آب‌رسانی، برق، گازکشی و خیابان‌بندی و جدول‌گذاری شهرک صنفی به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام تأکید کرد: همچنین اجرای این واحدها بر اساس نقشه تیپ با هماهنگی نظام مهندسی ایلام در دستور کار قرار دارد.

اسماعیلی یادآور شد: واحدهایی که بر اساس مهلت زمانی تعیین‌شده در بازه زمانی اعلامی اقدام به ساخت‌ و‌ساز نکنند، زمین از آن‌ها بر اساس تأکید استاندار گرفته و به متقاضی دیگر واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: این شهرک صنفی در راستای انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر، کاهش ترافیک و حذف صنوف مزاحم از داخل شهر و ساماندهی و تمرکز واحدها احداث شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام ابراز امیدواری کرد با تسریع در روند اجرای این واحدها هرچه سریع‌تر شاهد خروج صنوف آلاینده از سطح شهر ایلام و افتتاح این شهرک صنفی باشیم.

اسماعیلی همچنین از دست احداث بودن دو ناحیه صنعتی دیگر در استان برای توسعه واحدهای صنعتی ایلام خبر داد.

وی گفت: مراحل ابتدایی و اخذ مجوز زمین این نواحی صنعتی در مراحل پایانی کار قرار دارد که اطلاع‌رسانی در زمینه میزان اراضی و سایر اطلاعات لازم پس از نهایی شدن کار انجام می‌گیرد.

شناسه خبر 41406