شناسه خبر:41767
1400/3/20 09:01:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی خبر داد و گفت: در این رویداد بهترین آثار نقاشی، پوستر و عکس هنرمندان به رقابت گذاشته می‌شود.

احمدرضا احسانی روز چهارشنبه اظهار کرد: فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی «امید» با هدف اشاعه و ترویج روحیه امید و نشاط اجتماعی، ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری و تبیین نقش هنر و هنرمندان به‌عنوان کنشگران مؤثر اجتماعی، برگزار می‌شود.

وی گفت: بخش ویژه این جشنواره به موضوع دفاع مقدس اختصاص داده شده و با توجه به اهمیت والای ایثار و شهادت به تعدادی از هنرمندان که در بخش ویژه جشنواره شرکت کنند، به انتخاب هیئت داوران جشنواره لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

احسانی با تأکید بر اینکه جشنواره تجسمی «امید» در سه بخش نقاشی، پوستر و عکس پذیرای آثار هنرمندان است، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا دوم مردادماه اعلام شده و هر هنرمند می‌تواند با حداکثر سه اثر در مسابقه شرکت کند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره 13 مردادماه به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

شناسه خبر 41767