شناسه خبر:41969
1400/3/25 09:43:21
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به کردستان مطرح کرد:

روی کار آمدن دولت انقلابی منجر به توسعه کشور و حل مشکلات مردم می‌شود‌

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به استان کردستان گفت: امیدواریم با انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی؛ مسیر توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم فراهم شود.

سردار غلامرضا سلیمانی در همایش دف آوای وحدت که روز دوشنبه در محوطه مجسمه پیکر ایثار و مقاومت کوه آبیدر سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دف‌نوازی و مدیحه‌سرایی پیامبر گرامی اسلام(ص) یک اثر هنری و حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه دف‌نوازی در بین مردم کردستان از شأن و جایگاه بالایی برخوردار و نشانه رسیدن به کمال انسانی و معنوی است، گفت: هنر یکی از ویژگی‌های مشترک انسان‌هاست که در زندگی ما نقش و جایگاه مهمی دارد و هنر دف‌نوازی نیز ریشه در اعماق تمدن اسلامی داشته و ما را به دوران گذشته می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تأثیر و نقش هنر بر انسان اشاره کرد و افزود: هنر یک عمل، بیان اندیشه‌­ها، احساسات، وسیله ارسال و ابراز پیام پیشرفت و ترقی است و برای تمام دنیا این پیام را داشته که ما ملت تمدن‌ساز و به‌دنبال صلح هستیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران در طول تاریخ فداکاری‌های زیادی کرده و مراحل سختی را پشت سر گذاشته‌ و در دوران انقلاب نیز پرچم‌دار تمدن اسلامی جهان اسلام بوده است، تصریح کرد: استکبار جهانی در طول 42سال اخیر برای تضعیف عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام توانایی و تجهیزات خود را به کار گرفته اما هیچ‌گاه به نتیجه نرسید و مقاومت و ایستادگی مردم در برابر آنان همچنان تداوم دارد.

وی مقاومت را تنها رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی دانست و بیان کرد: مردم استان کردستان برای حفظ انقلاب و شکست دشمنان بیش از پنج هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب کرده و ملت ایران هیچ‌گاه رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و مرزداران غیور کُرد را از یاد نخواهد برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری در انتخابات روز 28خردادماه یادآور شد: امیدواریم با انتخاب اصلح و روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی؛ مسیر توسعه و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم فراهم شود.

مردم «با حضور حداکثری در انتخابات» بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم استان کردستان همواره مردم مرد میدان، در خط مقدم فداکاری، پایبند و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در برابر دشمنان نظام همچون کوه آبیدر استوار و با شجاعت و سلحشوری مدافع اسلام و انقلاب هستند.

سردار سیدصادق حسینی، با یادآوری اینکه مردم کردستان در طول تاریخ انقلاب به‌ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی برگ‌های زرینی از افتخارات را به ثبت رسانده‌اند، به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: امیدوارم همه مردم این استان در روز 28 خردادماه با مشارکت بالا در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت کرده و مشت محکمی بر دهان بدخواهانی که این‌روزها تمام توان خود را برای ایجاد ناامیدی و دلسردی مردم به‌کار گرفته‌اند، بزنند.

وی با تأکید بر اینکه یقیناً مردم فهیم و با بصیرت ایران به‌ویژه استان کردستان همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات 28خرداد، حماسه‌ای ماندگار و ارزشمند خلق خواهند کرد، تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو بسیار حساس و نتیجه آن در جهان و منطقه اثرگذار بوده و باید مردم به این امر مهم توجه کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای تحریم انتخابات به‌کار گرفته‌اند، اظهار کرد: گرچه مردم به‌خاطر وضعیت معیشتی نگران‌اند اما هیچ‌گاه صحنه را ترک نکرده و یقیناً 28 خردادماه با انتخاب اصلح خود در روی کار آمدن دولتی انقلابی، مردمی، قدرتمند، استکبارستیز و معتقد به توانمندی‌ و ظرفیت‌های داخلی سهیم خواهند بود.

سردار حسینی با ذکر اینکه هر رأی مردم در انتخابات به‌مثابه شلیک یک موشک بر سینه دشمنان است، یادآور شد: ان‌شاالله با بصیرت و آگاهی مردم شاهد برگزاری انتخابات باشکوه، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهیم بود.

شناسه خبر 41969